Heerlen/Maastricht

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedoel met heel nederland allemaal die toeristen die hier komen wandelen en fietsen. bij die zelfgebouwde ijskraam met dat oranje zeil. tis daar echt altijd stampvol als het een beetje weer is...

volgende week een avond zou wel een goed plan zijn. iemand voorkeur voor een bepaalde dag?
Als het goed is ga ik 9 juni mee naar de Nordschleife, dus gaat mijn voorkeur naar het midden van de week uit, of het einde.
Moet eerst nog mijn nieuwe lesrooster bekijken :r .
Ik laat wel op tijd van mij horen.
 
volgens mij beginnen mijn tentamens midden volgende week.

ff weer volgende week afwachten, en dan spreken we wel een avond/middag wat af.

als iemand voorkeur heeft voor bepaalde dag, laat het dan even weten in dit topic.

zijn er trouwens behalve twisted paul, takumi en ik nog meer mensen die mee willen???
 
hey takumi lijkt me leuk met een paar man een avondje rijden
tuutebulles houdt het wel in de gaten wanneer we gaan rijden.
dan hoor ik het wel.
misschien volgende week had ik begrepen.
 
Patrick P is ook weer in het huis. :)

Open maar een nieuw topic als het zover is, deze is erg ver aan het wegzakken.
 
hey takumi lijkt me leuk met een paar man een avondje rijden
tuutebulles houdt het wel in de gaten wanneer we gaan rijden.
dan hoor ik het wel.
misschien volgende week had ik begrepen.
Ja klopt, komende week een keer als het s'avonds mooi weer is een stukje :] . Dinsdag of later, ligt aan het weer. Ik laat wel op tijd van me horen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb er zin in...

hoe goed/slecht snel/langzaam rijden jullie eigenlijk twisted? takumi? vfr?

hoop dat jullie een beetje bij te houden zijn...
 
ik heb er zin in...

hoe goed/slecht snel/langzaam rijden jullie eigenlijk twisted? takumi? vfr?

hoop dat jullie een beetje bij te houden zijn...
goed/slecht snel/langzaam is allemaal relatief. We zien het wel hoe iedereen rijdt *D
 
goed/slecht snel/langzaam is allemaal relatief. We zien het wel hoe iedereen rijdt *D

Komt allemaal goed..idd. :)
Als de snellere onder ons een paar mooie bochten
e.d. zien, raggen ze die maar lekker af, vooral
niet inhouden voor de langzamere onder ons dan.
Als ze dan een km verder maar weer ff braaf wachten tot de rest is aangesloten. :]

Maar ik wil eerst dat rondje velpenerbos wel eens
leren.. :) :)

En snel met mijn 4 maanden ervaring ben ik dus niet.
Ja, lomp het gas open trekken op een recht stuk
kan iedereen (dus ik ook).
Maar ik moet zeggen dat er de laatste weken wel
merkbaar meer feeling aan het komen is :) :]
 
kom net terug van rondje met de motor... :] :] :]

heb volgens mij het stuk gedaan wat takumi het vijlenerbos noemt :9~ ben er iig nu zo vaak gereden en heb er echt nooit een ander bos gezien... :)

zullen volgende week zien of het inderdaad dat stuk is :]
 
ik heb er zin in...

hoe goed/slecht snel/langzaam rijden jullie eigenlijk twisted? takumi? vfr?

hoop dat jullie een beetje bij te houden zijn...
Ik rijd nu 12 jaar op oude afgeragde bakken (en dan bedoel ik ook oud en afgeragt). In januari heb ik dan wat meer geld uitgegeven aan een nieuwe motor: een vfr uit '87. Dit is een nieuwe (motor)wereld die voor me openging. In principe voel ik me nu weer een beginneling, al wordt ik eigenlijk niet vaak ingehaald. Ik krijg (nog) geen knie aan de grond met dat ding, verder rij ik gewoon meestal overal zo hard als ik kan; ik kan niet rustig rijden... jullie wel?
 
Op zaterdag 08 juni 2002 15:48 schreef twisted Paul het volgende:Maar ik wil eerst dat rondje velpenerbos wel eens
leren.. :) :)
Dat is de hele bedoeling. We gaan meerdere rondjes Vijlenerbos rijden :)
 
Vanmorgen op het vermoedelijke rondje Vijlenerbos geweest; inderdaad een heel leuk stuk, goed wegdek en veel mooie korte en middellange bochten. Ik heb er echter wel een probleem; er staan veel bomen en struiken, zeg maar bos, langs de weg. Dit maakt het behoorlijk onoverzichtelijk en dus ook best wel link om flink te gassen; al ken je na een tijdje de bochten, je ziet niet of de weg vrij is...
 
heej takumi,

heb op ut forum gelezen van je crash.

gelukkig dat je zelf nog heel bent...

hoe issie met de motor? denk je dat ie weer rijdbaar is voor komende week een paar ronden vijlenerbos?
 
hij zal zelf wel ff antwoorden nog denk ik..

maar het frame en stuurgedeelte zien er op
het oog nog ok uit, maar daar is helaas wel
zo'n beetje alles mee gezegd... '(
 
is de kuip helemaal naar de klote?

kan misschien tegen een leuke prijs aan een replica kuip komen... als het nodig zou zijn moet je het maar ff laten weten, dan zal ik even voor je navragen...
 
bedoel met heel nederland allemaal die toeristen die hier komen wandelen en fietsen. bij die zelfgebouwde ijskraam met dat oranje zeil. tis daar echt altijd stampvol als het een beetje weer is...

volgende week een avond zou wel een goed plan zijn. iemand voorkeur voor een bepaalde dag?
Dat is hem jaa

Bijlage: DSC00607.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan