Heerlijk gereden

zoghe

MF'er
1 sep 2002
70
0
Vandaag na twee weken de motor weer eens uit de ijskoude schuur gehaald, gestart, even laten lopen en toen een lekker stuk gereden, afgetankt, banden op spanning gecontroleerd en weer in de schuur gezet.
Heerlijk om weer even gereden te hebben.
Zo komen we de winter wel door zonder al te veel moeilijk gedoe van winterstalling enzo.
Dit werkt gewoon het beste.
Wel alleen als het droog is natuurlijk.
Groeten
 
erg leuk aleen jammer dat alles eraf vriest

de mijne moest een nieuwe ketting

dus aan mijn zus gevraagd of ze hem even weg wilde brengen :}

dus hij is even buiten geweest

laat hem wel elke 3 dagen even goed warm lopen
 
Ik had wel wat positievere reacties verwacht.
Bedenk me nog wel een keer als ik weer eens een topic wil plaatsen.
Dit had ik niet verwacht.
 
Ik had wel wat positievere reacties verwacht.
Bedenk me nog wel een keer als ik weer eens een topic wil plaatsen.
Dit had ik niet verwacht.

Als we zo gaan beginnen :P Vind je het niet jammer om je motor te verknallen voor slechts een half uur rijplezier? Er ligt nu zoveel pekel op de weg, dat je gegarandeerd corrosie krijgt. Goed afspoelen en wassen helpt daar niet tegen.

;)
 
Soms moet je met pekel leren leven (al probeer ik veel te vermijden door bescherming) om lekker te blijven rijden.

ff in de pauze boel flink open gezet (waar het kon althans)...deed me weer goed. Lekker zonnetje erbij, echt koud was het niet (al was het maar zo\'n 30 km). ff lekker het gevoel gehad van lekker binnendoor gaan, al waren de bochies natuurlijk niet optimaal. Vanavond ga ik weer, maar dan wordt het wat saaier...snelwegen.
 
Ik rij elke dag heerlijk :) , woon-werk verkeer dan uiteraard!
Alleen je motor warm laten draaien zonder een stuk te rijden is niks, dan beter goed wegzetten en na de pekel gaan rijden.
 
Ik had wel wat positievere reacties verwacht.
Bedenk me nog wel een keer als ik weer eens een topic wil plaatsen.
Dit had ik niet verwacht.
De reacties zijn niet voor jou maar voor Yamaha FZR!
Vergeet niet je motor goed af te spoelen. Ondanks dat het droog is ligt er toch nog een behoorlijke lading pekel op de weg die zich vastzet op je motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan