heerlijk gereden!

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Jawel, met nieuwe ketting en tandwielen, na drie weken geheelonthouding :) kon ik dan eindelijk weer eens rijden :] Ik wilde even bij de Mc Donalds in Hoorn kijken of er nog mensen van de West Friesland club waren, maar helaas, niemand te vinden. Rijd ik op een gegeven moment de snelweg weer op, zie ik in mijn spiegeltje een koekblik met flinke snelheid naderen, dus die laat ik er altijd even voor om te kijken of het geen bonnenschrijvers zijn O-) Al gauw zag ik dat het een BMW 5 serie was, dus hup, erachteraan 8-) Hij bleef op me uitlopen en bij 240 + op mijn teller vond ik het mooi geweest. Ik hoorde alweer zo'n stemmetje roepen 'hee hallo! kijk eens op je tellertje!' en 'denk je om je rijbewijs?' dus ik heb het maar opgegeven. Daarbij voelde mijn toch al niet zo sterke nekkie aan als rubber :X Nu heb ik mijn VFR pas sinds 4 maanden en ik heb nu ruim 6000 km met haar gereden. Daarvoor had ik een Magna, maar die heb ik niet meer aangeraakt sinds ik de VFR heb. Ik merk dat ik steeds meer zelfvertrouwen begin te krijgen en niet alleen op rechte stukken harder durf te gaan. Mijn schaamrandjes worden steeds smaller, dus dat zegt genoeg. Eigenlijk heb ik altijd al geweten dat ik liever op een sportmotor rijd dan op een chopper, maar mijn man heeft ook zijn rijbewijs en hij rijdt liever chopper. Nou ja, hij reed dus helemaal niet, dus we hadden beter meteen een sportfiets kunnen kopen. Ik ben in ieder geval aan mijn tweede jeugd begonnen :+ Hahaha! Oud wijf van 38 (ik kan het niet eens meer in mijn profiel invullen, want ouder dan 34 pakt ie niet) moeder van drie kindertjes, keurige financieel adviseur....[me]Lady-M gaat vast nog wel circuitrijden 8-) Hier gaat mijn bloed nou sneller van stromen :] [/me]
 
geweldig :} dus dat was wel even genieten! wel jammer dat je er nu pas achterkomt, dus dan heb je een goede reden veel te rijden!, je moet de schade inhalen :]
 
Gelukkig er zijn nog meer mensen die niet door de massa psychose zijn besmet
Voetbal :r
 
geweldig :} dus dat was wel even genieten! wel jammer dat je er nu pas achterkomt, dus dan heb je een goede reden veel te rijden!, je moet de schade inhalen :]

Nou, laat dat maar aan mij over. Ik rijd zo vaak als ik kan. Ik werk voornamelijk 's avonds en kan mijn eigen agenda inplannen, dus als het goed weer is.... :) Vananvond ben ik vrij zonder dat het me een vrije dag kost. Ideaal toch?
 
zozo je beestje es op zijn staart getrapt? *D

Niet eens! Ik had nog zat gas over, maar het ging me toch echt ff iets te hard. Mijn man krijgt een halve hartverknettering als ie zou horen dat ik 240 km/u heb gereden! :0 Ik heb haar wel een paar keer rond de 11000 toeren laten draaien en dat klonk toch wel erg lekker hoor :9~ Als je je realiseert dat ze al 17 jaar oud is en dan nog zulke prestaties levert....Ik durf gewoon geen proefrit te maken op een nieuwer exemplaar. Bang dat ik dan helemaal verkocht ben. Eerst dit schatje maar eens goed leren kennen. Paar VRO'tjes doen enzo...in december krijg ik zo'n alleraardigste bonus van mijn baas, naast de 13e maand... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan