heerlijk motorrij weer

Ja inderdaad heerlijk !!!
Jammer alleen dat ik net als de groente van HAK deze zonnige dagen achter glas mag verbrengen op kantoor :(
S'avonds is het vlieghappen een stuk aangenamer !!

:P :]
 
Het is echt véél te warm.
Ik heb wel lekker 2 weken vakantie nu ;-)
a.s. Zondag naar Zweden toe, lekker motorrijden met een graadje of 20 hahahaha })

Nu maar ff beetje binnen kloten met elektronica enzo.
 
Ohoh mensen! Wat ben ik toch aan het genieten van dit weer!

Het is lekker zomer, en in de avond is het perfect :] weer.
Er is toch momenteel niks lekkerders (ok ok ok, behalve sex) dan heerlijk in de avond glorie op je fiets de paden op en de lanen in te rijden!! *O* *O*
Wat hebben wij toch een geweldige hobby!

Wat moeten al die koekblikkers toch balen dat zij niet diegene op die motor zijn!

Nou, dit moest ik even kwijt... *D

Ik haat zomerrijden , doe mij maar slechter en koeler weer B| ;)
 
Voor sommige mensen is het wel héél erg te heet.
Meissie 2 reed gisteravond in de ommelanden van Doesburg en werd ingehaald door een buitenlandse (Duitse?) motor met twee heren erop - gekleed in t-shirt, korte broek, sandalen en





baseballpetje |(
 
Het is rotweer. B|

Minstens 10-15 graden te heet.

Van mij mag de huidige temperatuur wel, met een - ervoor.

Maar inderdaad, heerlijk motorrij weer!
En het lekkerste is natuurlijk combinatie he :)
Lekker motorrijden met dame (of heer) in kwestie,
en dan op een leuk rustig plekje een uitgebreide pauze houden.
Pak gaat natuurlijk al snel uit, want dat is te warm zolang je niet rijdt.

Ja je moet ook ZOMER-doorrijders hebben hé! *O*

Of gaan al die pekelrijders nu klagen dat het te warm is? Kan die handvatverwarming ook uit?

:]

:Y :Y
Die handvatten zouden eigenlijk moeten koelen in de zomer!

Het ene moment is het te koud, dan weer te warm en anders wel weer te nat |(
Voor die paar die het eens zijn met fazerchick :} en de rest.... koop een f**king koekblik met climatecontrol dan heb je het in de winter verwarming, de zomer airco en voor de andere momenten een dak boven je kop :( "

Het is verdomme ook nooit goed of het deugd niet |( :(

Moet je opletten: als het volgende week twee dagen regent klaagt iedereen
dat het nooit mooi weer is!
 
Het is niet te warm op de motor ...... het is te warm óm de motor heen


full
 
Het ene moment is het te koud, dan weer te warm en anders wel weer te nat |(
Voor die paar die het eens zijn met fazerchick :} en de rest.... koop een f**king koekblik met climatecontrol dan heb je het in de winter verwarming, de zomer airco en voor de andere momenten een dak boven je kop :( "

Het is verdomme ook nooit goed of het deugd niet |( :(
Te koud zul je mij niet snel horen roepen. Tis jammer dat het in de winter vaak glad en nat is, maar temperatuurwise staat de winter mij een stuk beter aan dan deze helse temperaturen.

Ik ben gisteravond een uur of twee wezen rijden, maar ik kom toch terug op mijn eerdere stelling dat het 's avonds wel lekker rijden is. Ook 's avonds is het veel te heet. B|

Kudweer. B|

Waar blijft de winter? ;( Is het tenminste ook weer lekker rustig op de weg. Geen fietsers. Geen mooiweerrijders. Heerlijk. 8-)
 
Te warm en 's avonds staat de zon laag. Vanaf 22.00 uur is het prima rijden.
Ben vandaag op m'n scooter naar het werk. Dat ging lekker. Helm en motorjas, geen motorbroek en handschoenen :N
 
S'morgens vroeg is op dit soort dagen de beste tijd om te rijden, heerlijke temperaturen en lekker rustig. Gisteren extra vroeg opgestaan om met de motor naar het werk te gaan. Om vier uur terug naar huis over de snelweg omdat je dan een beetje door kunt rijden en dat is met dit weer wel zo fijn. Wij hebben hier een goed werkende airco dus ik kan in 20 graden mijn pak en alles aandoen, dan snel op de motor en gassen. Op de snelweg leek het wel alsof ik door en föhn reed, wat een hitte. Was in 30 min thuis waar ik normaal met het koekblik 50 tot 60 min over doe en dan is die temperatuur nog wel te hebben. Moet er niet aan denken dat je in de file komt en daar met 40 km/u doorheen moet met deze temperaturen.

s'avonds is nu ook niet echt een optie als je tenminste de juiste beschermende kleding draagt want het blijft tot laat nog boven de 30 graden. Voorspelling voor vanavond 20.00 uur is nog 32 graden hier in Brabant. En voor mensen die in zomer tenue (T-shirtje, luchtige schoenen, spijkerbroek of zelfs korte broek) gaan rijden: Ook op het korte stukje van je huis naar het terrasje in de stad kan het mis gaan.

Gisteren namelijk zelf nog even een terrasje gepikt. Op weg daar naartoe ligt er een Fireblade (geel/zwart model 94 - 96?) op zijn kant tegen een Mercedes die dwars op de weg staat. Koekblikker wilde blijkbaar vanuit de parkeerhaven 180 graden keren en heeft de Blade niet opgemerkt. Slachtoffer niet gezien maar ik hoop voor hem dat hij meer beschermende kleding aanhad dan wat dit weer doet vermoeden.

De lekkerste temperatuur om te :] vind ik tussen de 20 en 25 graden maar ook nu hoor je me niet klagen, alles beter dan sneeuw ijzel hagel en pekel. :Y
 
Ik vind het toch wel een beetje warm worden in mijn koeiehuiden-pak.
En dan heb ik nog een zwarte ook |(

Maar je hebt wel gelijk. Dit is duizend maal beter dan regen *O*
 
wat een mekkeraars hier zeg.. B|

zeker allemaal hollanders... |(
wat is er nu lekkerder dan dit weer??
gister een ritje van 180 km gemaakt in korte broek en mouwloos shirt.
heerlijk over de binnenweggetjes met mienmuts in het bakkie.
vandaag heerlijk naar Krimpen over de dijk vanaf Nieuwegein en weer terug
binnendoor...
een zaligheid.. ben nu wel een beetje aangebakken maar dat mag de druk niet
pretten..
vanaaf effies wat foto's laten maken en dan weer een stukkie over de dijk..

snap die mafketels niet die dit weer niet waarderen en een halve koe aantrekken..

koop toch een rus, dan weet je wat onthaasten is en wat genieten is.. :Y
 
|(

ah, dus jij bent er zo één die in zo'n tell-sell zweetband gelooft?

tell sell spullen zijn eigenlijk zo gek nog niet hoor.
als je bedenkt hoeveel mensen die rommel kopen en hoeveel geld ze dat opleverd!

dat is zeker elke dag een stuk of 8 motoren!!! })
 
Voor sommige mensen is het wel héél erg te heet.
Meissie 2 reed gisteravond in de ommelanden van Doesburg en werd ingehaald door een buitenlandse (Duitse?) motor met twee heren erop - gekleed in t-shirt, korte broek, sandalen en





baseballpetje |(
Doesburg? Hmm.. Bathmen dat is dan ook weer niet helemaal in de buurt dacht ik...
ontopic: Zie ze hier rond het lokale strandje/meertje ook wel vaak rond rijden in kortebroek t-shirtje enzo. Maarja dat moeten ze maar lekker zelf uit zoeken

ik rijd voorlopig nog niet.. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan