heerlijk motorrij weer

Hmm, nou ik ben vanochtend toch maar niet opgestapt. Het had net flink geregend, en er lag overal van dat schuim....mij te glad... :N
ben beetje mietje.. :)
Maar vanavond ga ik dat maar weer goed maken! Anders wordt mijn mooie fazer nog jaloers als ik weer in het koekblik stap... :Y



als het niet regent tenminste.
 
Hmm, nou ik ben vanochtend toch maar niet opgestapt. Het had net flink geregend, en er lag overal van dat schuim....mij te glad... :N
ben beetje mietje.. :)
Maar vanavond ga ik dat maar weer goed maken! Anders wordt mijn mooie fazer nog jaloers als ik weer in het koekblik stap... :Y



als het niet regent tenminste.
He fazerchick, jij komt uit de Hoek zag ik :Y , ik kom uit De Lier en ik vroeg me af waar jij zoal heen rijd vanuit de Hoek aangezien ik juist altijd ff HvH aanschiet....
 
He fazerchick, jij komt uit de Hoek zag ik :Y , ik kom uit De Lier en ik vroeg me af waar jij zoal heen rijd vanuit de Hoek aangezien ik juist altijd ff HvH aanschiet....

grappig, ik kom uit schiedam en ga vaak voor een rondje naar de lier of de hoek.
Gaan jullie dan naar schiedam :? :P
 
wat een moraalridders allemaal. wat is er lekkerder dan even uitwaaien op je motor.
motorrijden doe je voor je plezier en als je dan even lekker wil uitwaaien in je spijkerbroek en shirt dan doe je dat toch lekker.
even 20 min ontspannen na een zware dag.
of hebben jullie altijd een gordel om tijdens het autorijden en gebruiken jullie altijd een condoom tijdens het n--ken.
 
Waai maar lekker uit. :}

Zolang ik maar niet de velletjes onder mijn wielen krijg maakt het me geen bal uit hoe iedereen op de motor zit. En voor iedereen die 25 graden of meer te warm vindt om te rijden....doe dat dan ook niet. :W :W :W :W :W
 
grappig, ik kom uit schiedam en ga vaak voor een rondje naar de lier of de hoek.
Gaan jullie dan naar schiedam :? :P
Nee s'avonds meest ff rondje westland met HvH erbij,maar als ik echt ga rijden meest richting zeeland of de eilanden..
 
bevalt me eigenlijk prima in mijn privé sauna. kilotjes vliegen er af! Ik ga niet meer in spijkerbroek. Ik zit er over na te denken om maar een leren broek te kopen. Textiel is wel warm.
VAndaag in elk gegal nieuwe leren zomerhandschoenen gekocht. Een maatje groter. Vingers worden dikker met deze hitte. Die tip om je tshirt nat te maken is goed zeg! DAt ga ik maandag na het werk proberen... })
 
He fazerchick, jij komt uit de Hoek zag ik :Y , ik kom uit De Lier en ik vroeg me af waar jij zoal heen rijd vanuit de Hoek aangezien ik juist altijd ff HvH aanschiet....

Meestal ff naar Noordwijk of ook wel via De Lier, Schipluiden en Pijnacker naar Bleiswijk enzo... hangt er een beetje vanaf.
Ook gaan we weleens richting Woerden die kant uit.

Richting Schiedam gaan we eigenlijk niet zo druk, maar als je daar ook leuk doorheen kan, doen we dat ook een keer!
:] :] :]
 
Meestal ff naar Noordwijk of ook wel via De Lier, Schipluiden en Pijnacker naar Bleiswijk enzo... hangt er een beetje vanaf.
Ook gaan we weleens richting Woerden die kant uit.

Richting Schiedam gaan we eigenlijk niet zo druk, maar als je daar ook leuk doorheen kan, doen we dat ook een keer!
:] :] :]
Ja dan bij fun4two eraf en dan binnendoor naar gouda is ook leuk :]
Mail maar eens als je/jullie weer gaan dan haak ik wel ff n x aan :Y
 
het is mij te warm Fazerchickie , ik rij alleen naar me werk en terug.

neem zo weinig mogelijk risico omdat ik lekker luchtig in me spijkerbroek en t-shirt rij.

tot 20graad is het nog wel lekker om te toeren , daarboven zie je mij niet meer op straat voor de lol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan