heerlijk motorrij weer

gixxergall5246

Die hard MF'er
27 jun 2006
630
0
HvH
Ohoh mensen! Wat ben ik toch aan het genieten van dit weer!

Het is lekker zomer, en in de avond is het perfect :] weer.
Er is toch momenteel niks lekkerders (ok ok ok, behalve sex) dan heerlijk in de avond glorie op je fiets de paden op en de lanen in te rijden!! *O* *O*
Wat hebben wij toch een geweldige hobby!

Wat moeten al die koekblikkers toch balen dat zij niet diegene op die motor zijn!

Nou, dit moest ik even kwijt... *D
 
Sex is niet lekkerder...

De gemiddelde rit op een vrouw duurt vele malen korter, en is ook nog duurder!

:X

Jij mijn vrouw, ik jou motor?
 
Sex is niet lekkerder...

De gemiddelde rit op een vrouw duurt vele malen korter, en is ook nog duurder!

:X

Jij mijn vrouw, ik jou motor?

hm? betalen voor sex met je vrouw? Kinky hoor :9

Straks op de motor een km of 150 rijden, niet echt voor m'n lol: veel te heet. Aangezien ik niet het tiep ben dat van botschaafwonden hou toch maar broek en jack aan, nou dat wordt lekker zweten. Van mij mag het 10 graden koeler!
 
Moet eerlijk zeggen dat ik het bést warm vind, op de motor.. maar ja, je bent een dóórrijder of niet he 8-)
 
Vind het, zelfs in mijn pak, best te doen wanneer je rijdt, maar zie er wel steeds verschrikkelijk tegenop om dat pak aan te trekken. Man, wat is het heet dan!
 
Ja je moet ook ZOMER-doorrijders hebben hé! *O*

Of gaan al die pekelrijders nu klagen dat het te warm is? Kan die handvatverwarming ook uit?

:]
 
Nou sorry hoor maar met dit weer geen sex voor mij, dan vindt ik motorrijden veel lekkerder, getver......wat is het warm -O- -O- -O-
 
kan alleen kijken naar het weer *O*
nog niet naar een motor -O-
maar binnekort hopelijk wel een :]
 
's morgens en 's avond is het idd heerlijk rijden. Maar als ik van mijn werk kom, zo tussen 17u en 18u is het toch wel errug zweten in dat leren pak. Mag zeker een graad of 10 minder.
Ik moet zelfs bekennen dat ik de laatste dagen met mijn vest half opengeritst rijd :o niemand zeggen hoor O-)
 
's morgens en 's avond is het idd heerlijk rijden. Maar als ik van mijn werk kom, zo tussen 17u en 18u is het toch wel errug zweten in dat leren pak. Mag zeker een graad of 10 minder.
Ik moet zelfs bekennen dat ik de laatste dagen met mijn vest half opengeritst rijd :o niemand zeggen hoor O-)
:^ stond lekker bol gistermiddag :]
 
helemaal mee eens... niets lekkerder dan een rondje doen met dit weer *O* . ff langs de zee puffen, ff stoppen, ijsje opslurpen en :]
Het mag vat mij betreft meer worden : laten we met z'n allen opwarmen dit stukje aard opwarmen :9


:W
 
Het ene moment is het te koud, dan weer te warm en anders wel weer te nat |(
Voor die paar die het eens zijn met fazerchick :} en de rest.... koop een f**king koekblik met climatecontrol dan heb je het in de winter verwarming, de zomer airco en voor de andere momenten een dak boven je kop :( "

Het is verdomme ook nooit goed of het deugd niet |( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan