heerlijk!!!

kawa - B

Die hard MF'er
16 nov 2003
371
0
rotterdam
ik heb net heerlijk gereden...
wat een mooi weer is het vandaag.
ik heb nu 355 km op mijn tellertje staan en hij begint zelfs (een heel klein beetje) vies te worden.
zonde hoor!
Zou ik hem dan toch in 2003 nog voor de eerste keer moeten wassen?!

hebben jullie ook nog genoten van dit heerlijke motorrij weer?
ik ga dadelijk nog een stukkie hoor... *D
 
Vanochend naar mijn afstudeerplek gereden. Straks naar mijn ouders ( = ver) en morgen en overmorgen rijden voor MotorXperience...


Zeker genieten...
 
Vanochend naar mijn afstudeerplek gereden. Straks naar mijn ouders ( = ver) en morgen en overmorgen rijden voor MotorXperience...


Zeker genieten...

Morgen zeker genieten, weerbeeld ziet er goed uit dreamer. Vrijdag zal het wel wat minder zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Je hebt vast goede kleding gekregen....

full



Laat me ff weten hoe het was....
 
hou maar op zit nu achter me bureautje weg kwijlend uit het raampje weg te kijken over de mooie blauwe lucht met op de voorgrond een droge asfalt weg. En schaapjes in de wei.

In het weekend is het ALTIJD @#$$@#@% weer :( :( :(
Maandag zit je weer op je werk en dan schijnt het zonnetje weer :r
 
ik heb net heerlijk gereden...
wat een mooi weer is het vandaag.
ik heb nu 355 km op mijn tellertje staan en hij begint zelfs (een heel klein beetje) vies te worden.
zonde hoor!
Zou ik hem dan toch in 2003 nog voor de eerste keer moeten wassen?!

hebben jullie ook nog genoten van dit heerlijke motorrij weer?
ik ga dadelijk nog een stukkie hoor... *D
355 km da bent nie veul. Ik heb het gevoel dat je je motor toch wel gaat wassen ;) .
Maar ben wel een beetje jaloers
 
hou maar op zit nu achter me bureautje weg kwijlend uit het raampje weg te kijken over de mooie blauwe lucht met op de voorgrond een droge asfalt weg. En schaapjes in de wei.

In het weekend is het ALTIJD @#$$@#@% weer :( :( :(
Maandag zit je weer op je werk en dan schijnt het zonnetje weer :r

Dan doe je dus iets verkeerd....

Morgen ga ik lekker een stukkie rijden... :P
 
ik d8 vanochtend nog op de a12 , had ik maar ...... terwijl ik in mijn blikkie zat naar het droge asvalt te kijken. Man , ik ben gek op droog asvalt. Het lijkt al zo lang geleden....
 
ik heb vandaag al 400 gereden.... en ik heb nog niet eens echt veel gereden....
heerlijk toerweer... en vlamweer, zolang de hokken en VRACHTWAGENS een beetje op willen letten... ik weet niet wat het is, maar deze week heb ik 3 keer moeten uitwijken over de redresseerstrook en 2 keer een heftige rempoging moeten doen om niet van de weg gedrukt te worden door zo'n sufkut die niet in zijn spiegels kijkt.
 
Heb net ook ff heerlijk gereden.. :]
Een paar dijkjes hier en daar genomen, een beetje genieten van het zonnetje en dan langs een paar motorwinkels gereden.... (slecht voor de knip) })


Bijna een andere R1 gekocht, dus morgen maar weer even terug en dan verder onderhandelen.... :)

Groetjes Willi

** Die alweer de 'zomer' in zijn bol heeft..
 
Ik was van plan niet meer te rijden op m'n ZZR. Staat te koop en binnen een paar weken komt er toch een vervanger.

Maar vandaag kon ik het toch niet laten met de motor te gaan en ik heb er geen spijt van gehad. })
 
was lekker tot een uur of vier, als die zon zakt, bbrr
Wordt dan wel wat koud in het zomerpak!
Maar verder :]
 
yup was heerlijk. beetje pekel en ruitenwisservloeistof in je smoel maar moet kunne *D
 
kijk maar uit voor degenen die dachten dat het morgen lekker wordt: ze zeggen net op het journaal dat het morgenochtend glad zal zijn
 
je heb ik elk geval gereden....beter iets dan niets! *D

en nee, het was vandaag echt NIET koud.
en als ik dat vind, is dat toch echt zo, volgens alle mannen ben ik namelijk de gene die het altijd koud heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan