heerlijke les gehad !!!!

brighteyes

MF'er
2 aug 2005
139
0
Etten-Leur
Gister mijn tweede les gehad, en ik heb echt genoten !!!

Om 8.00 's ochtends van Etten-Leur naar Breda, dat was iets minder, het was bere-druk en dat zorgde voor de nodige spanningen, hahah !! Motor stil laten vallen etc. maargoed, we zijn er gekomen. Zo leer je het wel !!

Eenmaal bij het Nac-terrein aangekomen, kon de pret beginnen. Eerst even een demonstratie van mijn instructeur, :} :} :}

Daarna was ik zelf aan de beurt natuurlijk, wat hebben we gedaan :

- motor parkeren in het vak, achteruit, aan de hand. En op de middenbok zetten en er weer af, daarna op de zijstandaard. Ging super !!
- links- of rechtsaf wegrijden uit parkeervak. Ging na enige oefening eigenlijk wel lekker !!
- halve draai of hoe noemde ie het... vond ik erg pittig, vooral om mijn snelheid constant te houden. Maar ook dat ging op den duur goed !!
- 8-je draaien, joeheee!! was wel even wennen, had echt het idee dat ik gigantisch om m'n plaat zou gaan, maargoed, is niet gebeurd !!!

Mijn instructeur zij heel voorzichtig... :
" voor een vrouw pak je het echt heel erg goed op " ( tja ookal was het een belediging tegen vrouwen in het algemeen, ik vat het toch positief op, haha )

Ik heb echt genoten, en ook zeker van de terugweg, het ging ineens een stuk soepeler allemaal !!
Kijk alweer uit naar a.s. maandag. :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* yippie weer een vrouw!
leuk toch!
weet je wat nog leuker is....als je strakkies je rbw hebt en lekker kan rondtuffen/scheuren zonder instructeur die je commandeert :Y :Y :Y
veel s6 alvast he :W *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan