Heet nieuws Ferrari FXX Motor gelanceerd

donnybrasco

MF veteraan
16 jan 2003
6.139
0
Amersfoort
ferrari-logo.gif

Ferrari-Logo.gif

There are plenty of awe-inspiring Italian motorcycles for us to dream about, but still, a Ferrari motorcycle would surely be a welcome addition to the sportbike ranks. Just what might a superbike designed by Ferrari look like? We can imagine a carbon fiber frame for starters, and surely there would need to be plenty of red bodywork.

dsc04661-vi_big.jpg


4-vi_e_big.jpg


dsc04669-vi_big.jpg


b-vi_c_big.jpg


img][http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2008/03/1-vi_f_big.jpg~[/img]

8large-vi_f_big.jpg


1-vi_f_big.jpg



:P :9
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is er maar 1 echte ferrari motor ooit uitgebracht. Deze was niet geproduceerd door ferrari zelf maar wel ontworper door ferrari. 900cc motor. :) maar wel erg vintage.

193133.jpg



Latest Motorsport News

overigens zou ik een ferrari motor van het model fxx zowieso niet erg geloofwaardig vinden :)
 
Laatst bewerkt:
is dit dan ook door een designer van ferrari gemaakt ? :?


ik denk dat de designers van ferrari helaas te weinig kennis van zaken hebben om een fatsoenlijke motor te maken. Als het al waar is dan zou het waarschijnlijk een samenwerking zijn met ducati oid.

Voordeeltje is wel dat ferrari enorm veel ervaring heeft met monococque's en extreem veel vermogen uit een pak melk te persen. Of ze dat kunnen toepassen in een motor.... ik vraag het me af.
 
ik weet et zeker

schumi zit er achter :+

zou ie er zelf ook een hebben? of er zelfs mee gaan racen :9
vindt em wel wat hebben
 
Is gewoon een modelbouw motor. Kijk maar een s naar de wiel as voorwiel, schroefjes etc.
Is een fraai gemaakt model, maar gewoon modelbouw.
 
Is gewoon een modelbouw motor. Kijk maar een s naar de wiel as voorwiel, schroefjes etc.
Is een fraai gemaakt model, maar gewoon modelbouw.


mss hebben ze bij de motogp gigantische schroevendraaiers dit seizoen :+

Volgens mij is er maar 1 echte ferrari motor ooit uitgebracht. Deze was niet geproduceerd door ferrari zelf maar wel ontworper door ferrari. 900cc motor. :) maar wel erg vintage.

[afbeelding]


Latest Motorsport News

overigens zou ik een ferrari motor van het model fxx zowieso niet erg geloofwaardig vinden :)


nope, dit gedrocht hebben ze ook nog uitgebracht, weliswaar onder andere naam, maar is wel van ferrari
terramodena.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk zo'n zelf gemaakte miniatuur. Alleen beetje lange wielbasis en beetje rare positie van de achterbrug.
 
Je zag al dat het een model was, maar wel erg gedetailleerd zeg :9~

Jammer dat de remklauw niet aansluit op de schijf, beetje half achtig.
 
Laatst bewerkt:
Die luchthapper lijkt heel erg op die van M1 uit 2004. :Y

Is het ook. Zitten erg veel M1 2004 onderdelen aan.

Het blok, airbox, frame, luchthapper, achterbrug, wielen, voorvork, tank en kontje in ieder geval.

Heb zelf toevallig een M1 2004 model gebouwt :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan