heey fff voorstellen

vroege vogel

Rookie
19 jul 2004
3
0
amsterdam
hey ik ben zoals je al aan mijn naam kan zien een vroege vogel ik ben pas 14 jaar maar nu al helemaal motorgek!
het komt doordat mijn buurman een vette motor heeft een honda goldwing en af en toe rijd ik dan eens een stukje mee achterop en me neef heeft een motor en veel vrienden van me broer dus altijd sta ik met motoren in contact ik hou eigenlijk van alle motoren maar bij mij gaat het vooral om hoe ie er uit ziet en meer weet ik nie dus daarom heb ik me hier aangemeld om meer over een motor te leren hopelijk lukt dat..

groetjes vroege vogel
 
Nou Welkom , vroege vogel, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de motorliefhebberij !
;)

full
 
Welkom!

zo als hier boven al is gezegd je ken er niet vroeg genoeg bij zijn! denk dat er velen al vroeg met het "virus" besmet zijn geraakt ;)
 
hey super bedankt *D ik denk ook dat veel mensen al even gek zijn als mij maar ik weet wel ik heb veel bewondering voor mensen op een motor
 
Veel plezier hier op het forum... Hoop dat je het er naar je zin hebt en wel leuk dat je er al zo vroeg bij bent...... Is altijd leuk natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan