Hefbrug heft niet... Wat te doen?

Radish

MF veteraan
18 jul 2003
1.009
2
Bloemendaal
Ik had zo'n ding staande opgeborgen in de berging. Nooit ingezet. Nooit in kunnen zetten. Keek ik er naar vandaag, probeerde met de voetpomp 'm omhoog te krijgen. Niks, nada. Zilch. Ik neem aan dat het aan zoiets triviaals ligt als een verdroogde membraam (dat leertje zoals je in de fietspomp hebt) waardoor je geen druk kunt opbouwen. Of ligt het aan iets anders? Als ik inderdaad een vervangingsleertje nodig heb, waar haal je zoiets dan? Ik zag dat dat ding van mij een pittig gewicht kon hebben. Ik meld straks hoeveel.

369749025_1-motorhefbrug.jpg
 
Bij een krik moet je hem helemaal laten zakken en die schroef altijd dichtdraaien bij opbergen is mij ooit verteld. Waarom durf ik niet te zeggen maar wellicht dat iemand dat hier toe kan/wil lichten?
 
Hallo,
Oud forum maar ik heb nu eenzelfde soort probleem hefbrug al weken niet gebruikt en nu gaat hij niet verder omhoog lekt wel ergens wat olie ik zie niet waar. heb olie bijgevuld in het verleden vaker gedaan maar hij bouwt geen druk op ik heb 1 lang voetpedaal om omhoog te gaan en een klein voetpedaal om te laten zakken zakken lukt wel maar gaat niet hoger. ik ze nergens de genoemde schroeven hier boven ik ben niet meer zo handig ik zie ook geen aftapplug de brug staat vol dus ik kan hem ook niet zo maar even kantelen.
wie geeft de gouden tip een nieuwe pomp zou ook ideaal zijn maar ik zie nergen een passende hydraulische pomp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan