Heftig een Hayabusa

OneLiter

Rookie
19 mei 2008
14
0
Helmond
Bijna verongelukt op een hayabusa met ruim 220 kmph op de snelweg omdat de drijfstang door het blok kwam geboord en waarna alles blokkeerde kon hem gelukkig houden en uitlaten rollen naar de vluchtstrook
Dit was het heftigste ritje van mijn leven dat geloof maar
Ben blij dat ik altijd met 2 vingers aan de koppeling rijd anders was het denk ik wel anders afgelopen
 
Laatst bewerkt:
Van een aantal motoren is het wel bekend dat er af en toe een big-end naar buiten komt vliegen maar bij een busa had ik er nog niet eerder van gehoord...
 
Ik kan iemand die heeft een kawasaki zx9r gehad en heeft er 99000 km mee gereden en loopt nog als een zonnetje je kan er niets van zeggen het kan ook een of andere metaal moeheid zijn geweest
 
Van een aantal motoren is het wel bekend dat er af en toe een big-end naar buiten komt vliegen maar bij een busa had ik er nog niet eerder van gehoord...

Nee ik weet het wel dat die zzr 1100 en zx12r ook regelmatig kapot lopen door dat het bigend eruit loopt
 
De km stand is hoog ik weet het maar heb ook al gehoord dat het met bijvoorbeeld 1000 km kan gebeuren met zoiets weet je het nooit
 
Dan heb je idd geluk gehad. KM stand vind ik wel meevallen zie regelmatig busa's met een ton of hoger.

[ramptoerist modus]
Heb je al foto's van het stukgelopen spul :9
 
Laatst bewerkt:
zie de foto
full
 
220km/h, daar is zo'n hayabusa ook niet op gemaakt, die moeten minimaal 300+ gaan wil je dat ze goed functioneren

:+



ps:dat ziet er niet echt goed uit :X , heb je nog geluk gehad
 
Laatst bewerkt:
Nee ik weet het wel dat die zzr 1100 en zx12r ook regelmatig kapot lopen door dat het bigend eruit loopt

ZZR1100 inderdaad, ZX12R ook af en toe. Maar ook genoeg suzuki's, zoals TL1000, SRAD'jes, GS500 etc...

Bij de 4 in lijn blokken vliegt meestal het 3e bigend eruit... hier zo te zien het 4e?
 
ZZR1100 inderdaad, ZX12R ook af en toe. Maar ook genoeg suzuki's, zoals TL1000, SRAD'jes, GS500 etc...

Bij de 4 in lijn blokken vliegt meestal het 3e bigend eruit... hier zo te zien het 4e?


Heb ook nog een Tl1000R uit 1998 dus moet ik ook maar mee uitkijken dan
 
moraal van het verhaal:
"hou je aan de maximunsnelheid"

Wie zegt dat de beste man niet op de Deutsche Autobahn reed en dus conform de geldige maximum snelheid :+

Mwah kloten voor je, dat 'je hardophuusopan dit keer niet zo hard op huus an wou, maar een gelukdat je hem hebt kunnen houden!
 
moraal van het verhaal:
"hou je aan de maximunsnelheid"
Wat een onzin. :')
Ik kan iemand die heeft een kawasaki zx9r gehad en heeft er 99000 km mee gereden en loopt nog als een zonnetje je kan er niets van zeggen het kan ook een of andere metaal moeheid zijn geweest
Triumph Trophy met meer dan een ton en Zandvoort gebruik meldt zich. ;)
Heb ook nog een Tl1000R uit 1998 dus moet ik ook maar mee uitkijken dan
Is alleen bij de TL1000S uit 1997 geweest. :)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt inderdaad vet mazzel dat je hem in het spoor hebt weten te houden. Het blok is neem ik aan RIP. Ga je nu om een ander blok opzoek of stop je met de soes? :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan