Heftig een Hayabusa

Dus kan zomaar vaker gebeuren bij busa's?
het kan bij alle motoren gebeuren, het blijven mechanische apparaten he.

Dit is de eerste keer dat ik het hoor van een Busa, van andere 4-lijn suzuki's of andere jappen hoor je het ook praktisch bijna nooit.

2 cilinders zoals al vernoemd de GS500, TL etc zouden er sneller last van hebben.

Maar dit kan van alles geweest zijn, misschien wel vuil in de oliekanalen.
 
het kan bij alle motoren gebeuren, het blijven mechanische apparaten he.

Dit is de eerste keer dat ik het hoor van een Busa, van andere 4-lijn suzuki's of andere jappen hoor je het ook praktisch bijna nooit.

2 cilinders zoals al vernoemd de GS500, TL etc zouden er sneller last van hebben.

Maar dit kan van alles geweest zijn, misschien wel vuil in de oliekanalen.

Dus met regelmatig onderhoud is het risico wel te beperken? Wat gebeurd er dan precies en wat doe je er dan tegen?
 
Gs500 blok erin en als 25 kw verkopen :)

Ik las ergens in een boekje dat een Tuner helemaal wild was van het vorige type hayabusa blok en dat je rustig een turbo erop kon gooien zonder dure modificatie's en dat het blok nergens moeite mee had.

Oersterk, maar je hebt gewoon pech, kut voor je.. dus 25 kw maken. :X
 
Dit misschien iets?
http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-suzuki/186025598-alle-suzuki-gsx-1300-r-hayabusa-onderdelen-van-99-t-m-07.html
 
Terug
Bovenaan Onderaan