heideroosjes

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
wat ik mij nu al een hele tijd afvraag:
wat is nu eigenlijk een sita?? :?

\"... want wij zijn sjonnie en anita! samen op de sita!
phaaa- phaaa- phaaa -phaaa....\"

\"VROEM VROEM VROEM VROEM\"
 
wat een lelijk ding!!

cittagilera.jpg


sjonnie mag \'m houwen, zijn citta!
 
alle sjonnies en anita\'s (beetje asociaal volk, met matjes en schakelkettingen en een trainingspak) reden een paar jaar geleden op die dingen. Zo\'n jaar of 2 voordat al die jongeren op de scooter gingen crossen. Het is een soort puch snorfiets en ongeveer standaard zat er zo\'n lang zadel op, waardoor je er met zijn tweeen op kon zitten. Zag er toen niet uit, ziet er nu niet uit.
 
alle sjonnies en anita\'s (beetje asociaal volk, met matjes en schakelkettingen en een trainingspak) reden een paar jaar geleden op die dingen. Zo\'n jaar of 2 voordat al die jongeren op de scooter gingen crossen. Het is een soort puch snorfiets en ongeveer standaard zat er zo\'n lang zadel op, waardoor je er met zijn tweeen op kon zitten. Zag er toen niet uit, ziet er nu niet uit.

Hehe een banaan-zadel was dat. Ja de Citta was hier HELEMAAL populair voor dat de scooter populair werd. Was eerst een snorfiets voor ouwe mensen, maargoed, de jeugd zag er ook wel wat in. Wat ze erin zagen snap ik ook niet, maargoed, ik vind scooters ook geen reet aan, heb alleen maar schakelbrommertjes gehad.

Op zo\'n ding zit je ook als een circus-aap/beer. Ziet er niet uit.

Ander nadeel was dat die dingen vaak problemen hadden, je kon er haast elke week wel aan gaan zitten sleutelen. kutdingen.
 
AAAARRGGHHHhhhhh... Sjonnies en Anita\'s zijn uit de mode (volgens 99% van de Nederlanders ook nooit in de mode geweest) :r :r :r .....

Kunnen we het alsjeblieft over motoren hebben i.p.v. Cita\'s !!@!#~#~$~$ Of desnoods over genitale wratten, maar niet over domme wijven (met naamketting anders vergeet je hem zo |( ) op ondermaatse brommers.....

SLOTJUUUUHHHHHhhhhh ..... :9

(Als ik nu iemand zijn vriendin heb geschoffeerd, kan ik maar 1 ding zeggen. Dumpen, zelfs jij kan een betere krijgen ;) !!!)
 
Bovenstaande was voor mij ook kompleet nieuws!!
Ik kom nog uit de tijd van de KREIDLERS, ZUNDAPPS, en voor de dames een TOMOS 4TL
Toen was de verzekering voor een schakelbrommer ook nog enigzins betaalbaar!

Groetjes :z
 
Bovenstaande was voor mij ook kompleet nieuws!!
Ik kom nog uit de tijd van de KREIDLERS, ZUNDAPPS, en voor de dames een TOMOS 4TL

Groetjes :z

Heb je dan al gestemd in het \"Hoe oud ben je\" topic? Dan kunnen we de uitslag nog een beetje nuanceren. Gemiddelde leeftijd van de MF\'er is nu 25 schat ik.
 
Heb al gestemd ja!
Maar dat mocht het gemiddelde niet naar boven halen!
Maar met die \"jonkies\" hier vinnik het ook wel gezellig!

Groetjes :z
 
even een nieuw topic maken: welke brommer reed je vroeger! :)

Kun je die van mij er gelijk bijzetten: Yamaha DT!!

Ik ben toch wel Yamaha verslaafd. Als 10 jaar oude koter had ik een pet ervan, op mijn 16e een brommer, daarna nog 1 en toen nog maar 1 (alles DT) en nu een R6. En het fijne is, ik kom er nu pas achter!!
 
wat ik mij nu al een hele tijd afvraag:
wat is nu eigenlijk een sita?? :?

\"... want wij zijn sjonnie en anita! samen op de sita!
phaaa- phaaa- phaaa -phaaa....\"

\"VROEM VROEM VROEM VROEM\"

Als ik mod was geweest had je nu je eerste waarschuwing gehad.

Niet omdat je over een bevolkingsgroep begint die allang is uitgestorven en waar niemand om rouwt

Niet omdat je over brommers begint te praten en dan nog wel over de lelijkste die er ooit heeft rondgereden.

Maar wel om de eenvoudige reden dat ik vanaf het moment dat ik je vraag las de hele tijd dat nummer in mijn kop heb gehad!!!! Moet snel naar huis om even wat andere muziek op te gaan zetten! Bedankt!! :( ;)
 
Kennen jullie dat nummer van de Vengaboys ??

Je weet wel: Boom boom boom boom, I want you in my room, let\'s spend the night together for now until foreever enz ...

Nee :? , Houwe zo .. Iedere keer als ik een post lees van boom boom zit ik met dat k*tnummer in mijn kop.
Als ik administrator was had ik die gozer al lang geleden geshitlist :(

:9 :9 :)
 
Kennen jullie dat nummer van de Vengaboys ??

Je weet wel: Boom boom boom boom, I want you in my room, let\'s spend the night together for now until foreever enz ...

Nee :? , Houwe zo .. Iedere keer als ik een post lees van boom boom zit ik met dat k*tnummer in mijn kop.
Als ik administrator was had ik die gozer al lang geleden geshitlist :(

:9 :9 :)
LOL in het kwadraat!!
 
Dan heb je dat nummer nu al 800 keer in je hoofd kunnen hebben. Ik hoop dat vanaf nu iedereen dit nummer gaat meezingen als ze mijn nick zien. Irritatie Hoog!!

Als je eigenlijk Nick heet, wat word dan je nick name?
 
Ik heb een Citta gehad.. echt waar..!!! :)

Gekocht voor 300,- van een maat.. opgevoerd met 75CC Polini/16-10 Carbs en andere poeli..

En ja.. dik 80 rijden zonder helm.. :( :(

Ben ik blij dat ik op tijd een MB8 kocht en leerde motorrijden.. :]

Damned wat klinkt dat bekend in de oren....

Ghehe, ik heb er drie gehad, en allemaal reden ze hard..... (MB11 & MB12,5)

PLING......, daar komt die Honda liefde zeker ook vandaan, ahhaaaaaaa, ik ben weer een weetje rijker....!
 
Op dinsdag 27 november 2001 17:42 schreef Ohjajoh het volgende:
Ben ik blij dat ik op tijd een MB8 kocht en leerde motorrijden.. :]

80cc blijft ook brommer :) Ik had ook 75cc, reed bijna 100 ofzo op een Suzuki TSX. Vast wel bekend als je de MB ook kent.
 
Nu moet ik ook wat opbiechten... Niet lachen!!

Ik heb ook een Gilera Citta gehad... jahhaa ik weet het... :(

Natuurlijk niet in fluorescerend roze met paarse stickers maar gedistingeerd geel met zwart.
80 cc met twee! 13 mm carburateurs. Eerst gas geven met rechts tot 70 a 80 km/u. Redelijk hard maar dan kwam het duveltje uit het doosje: met de linkerhand in tegengestelde richting de volgende gasschuif erbij tot 110 km/u. :)
Na 3 maanden een krom frame want ze zijn maar voor 25 a 40 km/u gebouwd.

Heeft mij veel spygische spanning gekost maar durf er nu na 10 jaar eindelijk voor uit te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan