Hein Gericke in Zwolle

Speed63

Rookie
16 aug 2010
2
0
Beste MF-ers, ik was zondag gaan kijken bij het Rijdend Motorsport Museum die een demo race hadden georganiseerd in Zwolle en dat was best leuk, die oude meuk. Daarna ben ik gaan kijken bij de lokale Triumph dealer (Salland Motoren), want ja ik rij zelf ook op het Britse merk, en het blijkt dat ze ook Hein Gericke verkopen. HEt zag er allemaal officieel uit, zijn ze soms dealer geworden ?? Als dat zo is hoef ik niet meer naar Duitsland. Greetings.
 
Kweenie waar je woont, maar er zijn sowieso al wat Hein Gericke winkels in Nederland.
Maar mocht je in de buurt van de grens wonen, en bij de buren buurten toch wat goedkoper.
 
In Zwolle zit wel een HG shop zag ik laatst op hun kaart op de website. Als het hetzelfde adres is dan is het antwoord waarsch ja.
 
Kweenie waar je woont, maar er zijn sowieso al wat Hein Gericke winkels in Nederland.
Maar mocht je in de buurt van de grens wonen, en bij de buren buurten toch wat goedkoper.

Als je uit de catalogus wat koopt of besteld moet het toch overal even duur zijn lijkt me ?
Ik weet dat er ook in A'dam en Almere een zaak zit. Greetings
 
Als je uit de catalogus wat koopt of besteld moet het toch overal even duur zijn lijkt me ?
Ik weet dat er ook in A'dam en Almere een zaak zit. Greetings

In NL wel, maar ik weet niet of die prijzen gelijk zijn aan Dld.
 
Ik ben in de vestiging in Zwolle geweest. Zit bij de Triumph dealer in. Ze hebben een (beperkt) assortiment kleding, handschoenen etc liggen. Ik kon er prima slagen voor een broek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan