Hein Gericke leren broek: rits broekzak kapot

bahco

MF veteraan
20 feb 2007
11.371
2.954
Utreg
Door eigen lompheid heb ik de rits van de linker broekzak van mijn leren (Hein Gericke) gesloopt. :(

Ben benieuwd naar hints, tips, en adressen om dit gerepareerd te krijgen. Kan natuurlijk naar HG zelf gaan, maar wat is er nog meer mogelijk?

PS: Waarom is er onder Algemeen eigenlijk geen apart forum Kleding, helmen, enz.? :?
 
2 jaar garantie :D..ben er gisteren nog geweest en toen werd het me netjes uitgelegd :D
 
In Almere zit er een die veel reparatie van/voor HG doet. HG weet vast wel waar die zit.
 
er zit er 1 in almere op het industrieterein markerkant in almere, naast een harley garage
 
Hein Gericke, Almere

Markerkant 1113, 1316 AE Almere
Telefoon 036-5346470

eMail: almere@hg-shop.com
 
euh, omdat ik nooit zou gaan kijke op een dergelijke rubriek in het forum
en ga gewoon naar die shop waar je hem hebt gekocht

'k Heb 'm tweedehands gekocht (via M-F :) ). Moet de garantie nog uitzoeken.

Een apart forum voor Kleding, enz., is niet alleen handig voor vragen als de mijne. (Of had ik dit in Techniek moeten vragen? :? ) Zo'n forum heeft ook een zekere (schraapt keel) opvoedkundige waarde. Iedereen, en zeker elke nieuweling op M-F, ziet dan op de homepage, dat kleding voor motorrijders een belangrijk onderwerp is.

Laatst sprak ik een jongeman, die een motor te koop had. Hij had zwaar opgevoerde scooters gereden, totdat zijn ouders zeiden: Als jij zo hard wilt doe je dat maar met een rijbewijs op een motorfiets. Jongeman haalt papiertje en koopt een fiets. Ouders zeggen: Als je zo hard wilt doe je ook maar goede kleren aan. Geld op, motor weg.

En hoe vaak zie je in Algemeen niet vragen als: Wat wordt mijn eerste motorfiets voor x-duizend Euro? met als een van de eerste reacties: Zit de kleding in je budget?

Bovendien, en ik spreek uit ervaring, rijdt het veel leuker in goede en goed zittende kleding. :] *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan