Hein Gericke leren broek

Steroid

MF'er
9 dec 2005
171
0
Leiden
Te koop, een stevige Hein Gericke leren motorbroek. Ik heb de broek eind december gekocht voor deze zomer, maar hij blijkt net paar centimeter te kort :( De taille-maat is wel goed. De maat is 54, ik ben zelf 1.93 en heb een normaal postuur. Ik heb er vier ritten mee gemaakt, dus hij is zo goed als nieuw. Er zitten ook twee extra stukken bij voor in de knieen.

De nieuwprijs was 157,95. De bon zit er nog bij. Ik vraag er 100 euro voor. Af te halen in Leiden of evt. weg te brengen als het niet te ver weg is. Je kunt me bereiken op roelofdavids -at- gmx.net.

broek2bt4.jpg


Bijlage: broek2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aanpassen heeft geen zin. Het stuk van de broek wat in je knieholte hoort te zitten, heeft een extra verstevigende reep leer. Dat stuk zit net boven mijn knie, waardoor ik na verloop van tijd een slapend been krijg :(

Dit is de eerste motorbroek die ik heb gekocht, ik wist nog niet zo goed waar ik op moest letten bij aankoop.
 
Als ik een leren pak koop dan koop ik hem aan de krappe kant.( zodat ik nog net kan zitten)

Dan op een hete zomerse dag dan laat ik mezelf nat spuiten met de tuinslang.

daarna rijdt ik mijn pak droog ,met als resultaat: een perfect passend pak! *O*

Qua lengte was mijn pak tov toen ik hem net gekocht had zeker 5cm uitgerekt.

Vooral op mijn kont en bij m'n knieen.

Echt een aanrader ,want verkopen daar leid je altijd verlies mee.

je moet tenslotte weer een andere (nieuwe) broek kopen.
 
4 ritten is inderdaad niet zo heel veel en het is algemeen bekend dat leer echt heel erg uitloopt na verloop van tijd.
Elke verkoper in een motorzaak zal je dan ook (terecht) adviseren om een pak of broek zo klein te kopen dat ie nog maar net past.
Of hij in de lengte echter veel zal uitrekken dat betwijfel ik. Waarschijnlijk zal dat eerder iets te maken hebben met het feit dat ie in zn geheel wat ruimer gaat zitten en daardoor niet meer omhoog zal kruipen. Er moet namelijk wel enige spanning op komen te staan om iets uit te rekken en dat zal in de lengte nihiel zijn. Maar dan nog kon je hem aan de onderkant iets laten verlengen.

Echter: als je echt bang bent dat dit niet gaat goedkomen kun je hem beter NU verkopen oomdat ie er nu nog als nieuw uit ziet.....dat dan weer wel.....
 
ga er anders eerst een keer mee langs een speciaal zaak, die kan meer dan je denkt. of je moet per sé een andere broek willen, maar aanpassen is waarschijnlijk goedkoper
 
Terug
Bovenaan Onderaan