Hein Gericke

Op zondag 03 maart 2002 21:40 schreef F.O.R.E. het volgende:~[offtopic]
jep!

voor bananenman en replica, kunnen we niet een keer afspreken om in april samen een rondje te doen?
~[offtopic]
(offtopic) Goed plan! Mail anders ff, anders worden de moderators (terecht) boos ;)

Misschien kunnen we d'r een MF-Eindhoven-rit van maken?
 
Laatst bewerkt:
replica en Bananenman, Ik maak wel ff een topic aan in Waar is wat te doen......

Oh jaq, als ik voor gericke ga, dan neem ik wel de grijs,wit,zwarte combi..

tot :] :]
 
Waar is ie dan in Nederland gevestigt. Ergens in Noord-Holland ?
Adres, website ?

Als ik op die site kom worst het meteen doorgeschakeld naar de duitse site en kan daar geen vestigingen in Nederland vinden
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de prijzen in Nederland en Duitsland verschillen ?? in bocholt zit namelijk ook zo'n zaak (binnenkort maar ff checken)
 
Prijzen liggen in Duitsland lager, iig verleden jaar nog wel.

ER zitten zaken in Haarlem, Leiden, Almere, Ridderkerk, Breda en Eindhoeven iig.

En ook in Aken (Aachen)
 
Woon zelf in Ridderkerk. Heb er van de week een helm gekocht. Superservice ! Er wordt alle tijd voor je genomen en deskundig advies. Ga er waarschijnlijk van het weekend een leren broek voor mijn vriendin kopen ;)
Hein Gericke zit in Ridderkerk samen in een pand met van Keeum motoren. Goede combinatie. De een heeft verstand van motoren en de andere van kleding. Koffie staat altijd klaar.
 
Wie o wie heeft ervaring met Hein Gericke, je weet wel, die duitse zaak die in nederland ook een aantal winkels heeft.

Vandaag is in eindhoven de heropening van deze zaak. FF geweest en combi gepast. kost bij elkaar 518 euro.

Graag jullie mening omtrent de kwaliteit van deze zaak en van hun leren combi pakken.

Dank


Heropening...??
Zitten wel nog op de Geldropseweg..??
 
Heropening...??
Zitten wel nog op de Geldropseweg..??

Nee, zitten nu vlakbij op de Tongelrese-straat.
Van Gericke heb ik een pro-sport combi, extra pro-sport jas (past op dezelfde broek), een textieljas, laarzen en winterhandschoenen, een niergordel, thermo-shirt. Allemaal goede spullen.

De nieuwe zaak is erg mooi geworden, en service is stukken beter dan voorheen! :}

edit: ik heb ook nog een paddock-stand, werkt ook goed.
 
Laatst bewerkt:
'k heb goede ervaringen met Gericke :} Ik ben alleen nog maar bij Duitse winkels geweest. In Bocholt krijg je zelfs Kuchen bij de koffie. Goede zaak en goede service. De prijzen zijn ook een stuk interessanter dan bij veel Nederlandse shops.
shit, kuchen kreeg in in munster niet, dan maar naar bocholt de volgende keer.
heb er niets gekocht maar het leek me wel ok daar.
 
'k heb goede ervaringen met Gericke :} Ik ben alleen nog maar bij Duitse winkels geweest. In Bocholt krijg je zelfs Kuchen bij de koffie. Goede zaak en goede service. De prijzen zijn ook een stuk interessanter dan bij veel Nederlandse shops.

Die kuchen is er lang niet altijd hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan