Heineken overleden

ZX6Ronald

Die hard MF'er
5 nov 2001
427
0
T\'is misschien een beetje laat maar toch.

graag wil ik even het volgende kwijt:

De vriend die er altijd voor mij was.
in alle tijden dat ik gezelschap kon gebruiken was hij er.
Ik nam hem mee op vakantie.
en ging altijd met hem uit.
Hij was overal voor in.
Hij bracht mij in hogere sferen.
Ik vond hem het lekkerst op kamer temperatuur.
al zag hij soms wat groen lekker was ie altijd
ik hoop dat we nog lang van de erfenis mogen genieten want de produktie gaat gelukkig door

maar toch.... ;(

dhr. Heineken
misc.php
PROOST!!


[edit]
ff poll aangemaakt
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb meer met de Familie Swinkels. Je kunt ze kennen van die blauwe kratjes uit Lieshout.

Zo nu eerst een Bavaria :}
 
Bij familie is het altijd Bavaria. Vind ik zelf ook een favoriet.

Naast Bavaria heb ik ook Dommelsch aan de top van mijn voorkeurlijst staan.
 
Ik drink geen bier. en meteen ook gestemd. Ik vind het gewoon smerig. Ik houd meer van de zoete \'vrouwen\'drankjes. Maargoed, ik drink dus zelden. Goed he? *D
 
Ik vroeg me al af waarom Bogarde\'s ondertitel veranderd was. Grolsch :}

Die is al een tijdje anders hoor!

Had is het begin dat ik hiet MF zit ook al eens Komt tijd, komt grolsch als signature.

Heiniken :j dat is de mentaliteit hier in het oosten! (al drinkt iedereen het stiekem soms wel ens, maar je zal mij nooit met een kratje heiniken een supermarkt uit zien komen)
 
Ik drink geen bier. en meteen ook gestemd. Ik vind het gewoon smerig. Ik houd meer van de zoete \'vrouwen\'drankjes. Maargoed, ik drink dus zelden. Goed he? *D

Koffie is in het begin ook niet ze zuipen. Maar na een tijdje drink je het gewoon en weet je niet beter.

Kom JK effe doorbijten, die eerste is het smerigst daarna gaat het wel.
 
Grolsch

Zostraks of stukje gelezen over Freddy Heineken. Topgozer. Beatrix rent in haar badpak door zijn zomerhuis, nl. zeer goede vrienen, en hij moest majesteit tegen haar zeggen. Roept ie tegen haar: \"Ik ken zomertijd, ik ken wintertijd, maar majesteit... nog nooit van gehoord?!\" Dus toen werd het gewoon Trix. Klasse... Fuck them... :}
 
Koffie is in het begin ook niet ze zuipen. Maar na een tijdje drink je het gewoon en weet je niet beter.

Kom JK effe doorbijten, die eerste is het smerigst daarna gaat het wel.

Nou ,dat is het mooie, ik zuip dus ook geen koffie :) Van teveel koppen koffie krijg je reuma zeggen ze (is natuurlijk bullshit), en in elk geval krijg je er vieze bruin-gele tanden van. (Waarom denk je dat er nu zoveel tandpasta met whitener wordt verkocht?) :)

Ennuh ik heb wel meer dan 1 flesje bier gedronken en ze blijven toch echt smerig hoor.
 
Bier is ook smerig. Maar het is idd zo dat na de eerste het me in ieder geval geweldig smaakt. Keep it coming! :)
 
Gek toch, veel verkocht merk en iedereen roept nu grolsch en bavaria... :?

En wil je weten hoe dat komt?

Motorrijders zijn goede en gave mensen met smaak! em drinken dus GROLSCH


En als je malt bier wil drinken moet je trouwens Bavaria Malt gaan drinken! Enige malt bier dat te drinken is!
 
Bier is ook smerig. Maar het is idd zo dat na de eerste het me in ieder geval geweldig smaakt. Keep it coming! :)

1e biertje vind ik vaak ook wel lekker hoor! Soms ook niet maar dan is het meestal geen grolsch (of onder de 10 graden op een terras).

Ik drink al bier sinds ik 4 was! :+ dat is mij iig verteld.

En als BertV je eerste biertje toch niet wil, ik hou me aanbevolen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan