Helaas, geen voorrang gekregen :(

Sterkte... Hoop dat alles snel afgehandeld word.

overigens moet 1 maart 2008 denk ik 1 maart 2007 zijn ?
 
AAai naar verhaal, je hebt echt wel geluk bij ongeluk gehad met je dierbare handen, maar voor de rest not your fault..

het beste met je fiets en jezelf.
 
Sterkte... Hoop dat alles snel afgehandeld word.

overigens moet 1 maart 2008 denk ik 1 maart 2007 zijn ?
Haha klopt! Je hebt gelijk!!

Nou die vrouw was hier net... Ze voelt zich erg kut en was in diepe schok, ze durft nog niet auto te rijden...

We hebben het allemaal gewoon uitgepraat en gaan vanavond samen nog even het schadeformulier doorkijken en verder invullen.

Me motor word door het bergingsbedrijf naar Ro Snel gebracht.
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes!

En nu? Als ik weer op de been ben en me angst (als ik die heb) overwonnen heb...
CBR/Tundercat... Gewoon positief blijven!
 
Haha klopt! Je hebt gelijk!!

Nou die vrouw was hier net... Ze voelt zich erg kut en was in diepe schok, ze durft nog niet auto te rijden...
Met Recht!! Hoe oud was ze?! (niet dat ik hier enige insinuatie wil maken over het verband tussen het veroorzaken van een ongeval en de leeftijd van de veroorzaker... O-) )

We hebben het allemaal gewoon uitgepraat en gaan vanavond samen nog even het schadeformulier doorkijken en verder invullen.
vergeet vooral de achterkant van het schadeformulier niet!!! En geef ook je pak, helm, handschoenen e.d. op...kost boel veel centjes en ik zou het niet meer aantrekken na zo'n klap.
Me motor word door het bergingsbedrijf naar Ro Snel gebracht.
Daar is hij in goede handen........misschien kun je hem daar als schademotor inruilen?

Bedankt allemaal voor jullie berichtjes!

En nu? Als ik weer op de been ben en me angst (als ik die heb) overwonnen heb...
CBR/Tundercat... Gewoon positief blijven!

Het beste is om meteen weer op een motor te stappen, maakt niet uit welke. Wellicht heb je recht op vervangend vervoer....

Verder veel sterkte met de schaafwonden en de heup. Er zijn al teveel ongelukken gebeurd de laatste tijd, helaas niet altijd met zo'n goede afloop.... ;(
 
Sterkte Daros, gelukkig ben je er redelijk goed van af gekomen. Als je er uit bent wat de volgende motor moet worden en inderdaad een CBR 600F zoekt, meld je dan even.
 
Sterkte Daros, gelukkig ben je er redelijk goed van af gekomen. Als je er uit bent wat de volgende motor moet worden en inderdaad een CBR 600F zoekt, meld je dan even.
Haha waarom? Heb je wat in de aanbieding?
 
Sterkte Sander -O-
Nu maar een CBR ? :)
Bedankt Bart.
En ja weet nog niet, zie het allemaal wel. Ga nu eerst weer proberen te lopen want dat gaat ook nog niet van harte.

En ja tsja me vrouwtje is natuurlijk ook helemaal over de zeik en zwaar geschrokken dus als die nog langer gaat zeiken is er een keuze, motor of zij..




1 woord: MOTOR! :}
 
Bedankt Bart.
En ja weet nog niet, zie het allemaal wel. Ga nu eerst weer proberen te lopen want dat gaat ook nog niet van harte.

En ja tsja me vrouwtje is natuurlijk ook helemaal over de zeik en zwaar geschrokken dus als die nog langer gaat zeiken is er een keuze, motor of zij..




1 woord: MOTOR! :}

Heb je ook al een vrouwtje joh ? _O-
Maar tuurlijk is ze geschrokken, laat haar even tot rust komen en geef haar dan rijlessen :)
Samen rijden is veel leuker :)

Heb je erg veel pijn ?
 
Maar het belangrijkste is, je iPhone doet het nog ;)
Haha hoe weet jij dat?


@nocer, Ja wat denk je, jij zit niet meer bij me in de klas dus heb maar voor vervanging gezorgt ;).


@all, net even bij Ro geweest, hij is total loss, hoop dat ik me aankoop prijs van een paar maanden geleden ervoor terug krijg.
 
Haha hoe weet jij dat?


@nocer, Ja wat denk je, jij zit niet meer bij me in de klas dus heb maar voor vervanging gezorgt ;).


@all, net even bij Ro geweest, hij is total loss, hoop dat ik me aankoop prijs van een paar maanden geleden ervoor terug krijg.

Tsk... ik voel me gebruikt -O- :+

Balen van je motor.... maar ja..... bekijk het zo: het had ook een CBR kunnen zijn :N ;)
 
wow, das ff schrikken man!! gelukkig kan je het nog van je afschrijven! sterkte met het herstel en hopelijk kan je snel weer opstappen. :]

uiteraard wel op een cbr600f dan he!! ;)
 
Haha dat is toch een leuk toeval!
Zelf ook een iPhone?

Woensdag is ook me MacBook binnengekomen dus denk dat ik hem volgende week maar is ga Pwnage!


zeker via ebay besteld :P

hoor opeens veel mensen die apple gadgets kopen in amerika ;)

laat de douane het maar niet merken :9
 
Hey Daros,

Hopelijk ben je weer snel in orde! Ik heb zelf ook iets dergelijks meegemaakt en ik weet hoe kl*te het kan zijn.

1 tip, als je nadenkt over smartengeld moet je alles maar dan ook echt alles melden bij je huisarts, anders wordt t zo van de tafel geveegd. En natuurlijk even je rechtsbijstand contacteren...

Greatz,

Michael
 
Terug
Bovenaan Onderaan