Helaas, geen voorrang gekregen :(

Daros

MF veteraan
10 okt 2006
1.222
0
Odijk
Nu ongeveer een jaar me rijbewijs (1 Maart 20087).

Was gister met de motor naar school gereden, op de terug weg ook gezien het weer dacht ik ach die handschoenen die doe ik wel even in me jas (waren nog me winterhandschoenen)

Helaas toen ik bijna thuis was werd ik over het hoofd gezien, helaas lukte het me niet om tijdig uit te wijken en raakte ze me op de achterkant.

Ik zelf slingerde direct van de motor af en klapte op haar motorkap, vervolgens tijdens de rol kwam ik door de stoep en een paal die aangeeft welke richting je opmoet tot stilstand.

Me motor is er vanaf het moment dat ik er vanaf viel een eigen weg gaan rijden en kwam verderop in het gras terecht en vloog in de fik.

Al met al maak ik het erg goed!! Me rechter heup is alleen zwaar gekneusd en hier en daar kleine schaafwondjes. Me hand (rechts) heeft een klein plekje maar gelukkig niks ergs)
Me rechterkant van me rug heeft vanaf me bil tot halverwege me rug wel een hele grote schaafwond, helaas is me motorjas gaan schuiven en kwam ik daar in aanraking met de grond.

Ik ben de hele dag gister in het ziekenhuis geweest maar heb vanacht gelukkig thuis kunnen slapen... Me motor is naar Utrecht gebracht, denk dat ik hem vandaag maar is ga laten bezorgen bij een dealer (Denk Zot/Snel Motoren als hij hem wilt).

Sorry dat ik jullie er allemaal mee lastig val maar voelt wel goed om het even allemaal van me af te schrijven.

Daros/Sander
 
Laatst bewerkt:
Damn he!

Voor jou sterkte en een spoedig herstel!

De motor is total loss neem ik aan?

En daarna hoop ik dat de schadeafwikkeling goed gaat...
 
niet zo mooi dan :N

gelukkig heb je het er zelf redelijk goed vanaf gebracht.
neem aan dat de motor total loss is aangezien je aangeeft dat deze in de fik is gevlogen.

nu word het toch tijd voor een cbr600f, anders moeten we je toch echt uit de OP- gaan halen :+
 
Jezus!!!!
Ik ben gister zelf aangereden, maar ik kom er toch een stuk beter vanaf dan jij!!
Mijn motor doet het nog en ik zelf ook.

Je motor in de fik, ik begrijp wel uit je verhaal dat ie niet helemaal is uitgefikt, omdat je hem over laat brengen.

Succes gozer, met je herstel en de schadeafhandeling.
 
Dit soort berichten lees ik niet graag :N

Ik wens je veel beterschap en hoop dat je weer snel de oude bent!!

Wat je motor betreft, daar hebben we gelukkig verzekeringen voor :+

Nogmaals, sterkte ermee!



Mr. Honda! :W
 
straf van honda.

eerst zitten geilen op een cbr, zeggen hoe mooi ze is en dan vreemd gaan met een xj

motoren zijn net als vrouwen, als je ze bedriegd proberen ze je kapot te maken ;)

hell hath no fury like a woman scorned

beterschap en succes met het opknappen/kopen cbr ;)

(ps, die auto was fout of niet?)
 
Voor zover ik weet is van de de tank een brand begonnen, doordat er iemand dit direct opmerkte heeft hij het direct kunnen blussen, mijn bekabeling is wel helemaal afgefikt (maar ik heb het alleen maar via via gehoord)

Verder was het gelukkig niet mijn eigen schuld, achteraf gezien voel ik me nu wel erg dom omdat ik het eigenlijk had moeten inzien.


Bedankt allemaal voor jullie berichtjes!
 
hoe erg heeft die motor gefikt dan ? als ik hoor ben je er nog redelijk goed vanaf gekomen , succes met herstel
 
-O- sterkte daros,met je herstel,en hopen dat de verzekering een beetje snel is.

groetjes tweety :W

en nu op zoek naar een cbr *O* ,je blijft welkom
 
Verder was het gelukkig niet mijn eigen schuld, achteraf gezien voel ik me nu wel erg dom omdat ik het eigenlijk had moeten inzien.

Ja hee! ophouden nu he, geen gekke praat! :(

Je kan veel voorkomen door rekening te houden met achterlijke gladiolen, maar eens houd het op....

dussssss dont blame jou.. ;)
 
Ja hee! ophouden nu he, geen gekke praat! :(

Je kan veel voorkomen door rekening te houden met achterlijke gladiolen, maar eens houd het op....

dussssss dont blame jou.. ;)
Nee dat klopt ook wel maar toch...

Nou net gedousht.. dat is pas dodelijk! damn klote schaafwond...
Maar zo maar is even alle papieren erbij halen en mijn motor laten brengen, niet naar huis want ik hoef hem even niet te zien!
 
Voor zover ik weet is van de de tank een brand begonnen, doordat er iemand dit direct opmerkte heeft hij het direct kunnen blussen, mijn bekabeling is wel helemaal afgefikt (maar ik heb het alleen maar via via gehoord)

Verder was het gelukkig niet mijn eigen schuld, achteraf gezien voel ik me nu wel erg dom omdat ik het eigenlijk had moeten inzien.


Bedankt allemaal voor jullie berichtjes!

Nog even en je gaat jezelf de schuld geven. Niet doen. Heeft helemaal geen zin. t Is hooguit een goede leer voor de volgende keer. Er is er in dit verhaal maar één dom en dat is de blinde kip die je heeft aangereden.

Gelukkig is de schade te overzien (want je bent zelf nog bijna heel). Sterkte met de afhandeling en t herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Heey Daros, veel sterkte, enorm klote dat dit gebeurd is! :( Gelukkig heb je zelf niets ernstigs!
 
Gelukkig ben je er redelijk goed van af gekomen.

En wel gewoon weer opstappen hoor, dat is de beste remedy (believe me: been there, done it...)


Sterkte
 
Sterkte man Sander! Gelukkig dat je zelf nog zo goed als heel bent. Het loopt de afgelopen weken slechter af met motor ongelukken... :/
 
sterkte :Y

[me="Ted"]is allang blij dat je (alweer) kunt typen, terwijl je geen handschoenen droeg *D[/me]
Ja ik ook..
Damn heb echt geluk gehad! geen handschoenen en dan maar zo weinig wondjes oplopen..

Nou heb er wel van geleerd, vanaf nu altijd handschoenen aan..
 
Succes met de afhandeling van de schade. Ik hoop dat het allemaal meevalt, want zo'n grote schaafwond kan knap lastig zijn.

Je hebt in ieder geval wel het begrip "Burn-out"een andere dimensie gegeven. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan