Helaas ook mijn motor gestolen

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Gisterennacht is mijn motor gestolen om 03:02 uit de Marga Klompéstraat uit Spijkenisse.
Men is al slepende met de motor door een andere motor naar de Joke Smitlaan gegaan.
Motor is uniek te noemen door alle opties.
Witte valbeugelset
Barkbusters handbeschermers
Hyperpro veren
Grote grijze aluminium koffer
Bagster zadel
Hij zal waarschijnlijk nog ergens staan voor de tracker afwachttijd (die er helaas niet op zit)
Dus mocht iemand hem zien dan hoor ik het graag.

Kenteken 66-ML-HJ

Dank

326242025_576791614297326_6557895424477468209_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Loop even een rondje door de buurt, het gebeurt vaak dat ze de motor wegslepen, maar onder een hoes of anders verstopt in de omgeving nog laten staan...

Een kenteken zou trouwens ook wel bijdragen denk ik :+
 
Loop even een rondje door de buurt, het gebeurt vaak dat ze de motor wegslepen, maar onder een hoes of anders verstopt in de omgeving nog laten staan...

Een kenteken zou trouwens ook wel bijdragen denk ik :+
dank, we zijn de hele buurten al aan het doorzoeken, hij is weggesleept door een ander op een motor of scooter ja.
Kenteken staat erbij nu
 
Flink Kut.. Stond hij niet binnen, of waarom is een motor zo makkelijk te stelen?
 
Flink Kut.. Stond hij niet binnen, of waarom is een motor zo makkelijk te stelen?
Die van mij stond met eenzware ketting aan een paal, stuurslot en schijfremslot vast.
Met zijn smoeltje nog in een camera ook...

De josti brigade slepen de sloten door, forceerde het stuurslot en zwaaide vrolijk naar de camera!!!

Dus ja, wat is makkelijk!!!!
 
jammer, om dat te horen. Hopelijk vind je hem spoedig weer. :/
een ketting aan een paal. dat stop al heel veel dieven.... omdat je moet slijpen....dat durven de meesten niet, zeker niet in een woonbuurt....
Mijn motor hangt aan 2 sloten, art 4 + 5. En mijn buurtjes zijn super alert.
 
Leuk die camera's.. maar op het moment dat het gebeurt heb je er niets aan.
Als het kan; zet zo'n dure motor in de achtertuin/garage/hok. Dan aanvullen met slimme camera die meldingen geeft als er personen worden gezien. E.v.t nog aanvullen met een deurcontact/trillen sensor welke een slimme stekker aanzet als deze open gaat die vervolgens een spotlight + sirene aanzet (de luidste die je kan vinden)... Hele buurt wakker maar dan schrikt het wel af.

Je moet ervoor zorgen dat ze hun gang niet kunnen gaan zonder opgemerkt te worden.
 
Gewoon de beelden online gooien....
Fuk de privacy wet!!!!!
Motten ze maar met de klauwen van andermans spullen afblijven!

Alleen als ze dan gepakt worden dan kan het gebeuren dat ze een lagere straf krijgen omdat ze al aan het internet-schandpaal gehangen waren...
 
Gisterennacht is mijn motor gestolen om 03:02 uit de Marga Klompéstraat uit Spijkenisse.
Men is al slepende met de motor door een andere motor naar de Joke Smitlaan gegaan.
Motor is uniek te noemen door alle opties.
Witte valbeugelset
Barkbusters handbeschermers
Hyperpro veren
Grote grijze aluminium koffer
Bagster zadel
Hij zal waarschijnlijk nog ergens staan voor de tracker afwachttijd (die er helaas niet op zit)
Dus mocht iemand hem zien dan hoor ik het graag.

Kenteken 66-ML-HJ

Kak is het weer zover hier in de wijk, balen man.
Ik zal uitkijken, misschien geplaatst in struik of schuurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan