Helaas ook mijn motor gestolen

Leuk die camera's.. maar op het moment dat het gebeurt heb je er niets aan.
Als het kan; zet zo'n dure motor in de achtertuin/garage/hok. Dan aanvullen met slimme camera die meldingen geeft als er personen worden gezien. E.v.t nog aanvullen met een deurcontact/trillen sensor welke een slimme stekker aanzet als deze open gaat die vervolgens een spotlight + sirene aanzet (de luidste die je kan vinden)... Hele buurt wakker maar dan schrikt het wel af.

Je moet ervoor zorgen dat ze hun gang niet kunnen gaan zonder opgemerkt te worden.
Blablablabla, allemaal achteraf. Daar heeft die goede man niets aan.
 
En als ze fikkie een gebraden kip voorzetten, is hij/zij dan nog steeds waakzaam, of is zij/hij dan dolgelukkig?
Beter werkt een doek die een loopse teef om haar kont heeft gehad.....wordt iedere waakhond al stil van al ben je nog ver verwijderd.
In ieder geval hopelijk goed verzekerd.
 
….
In ieder geval hopelijk goed verzekerd.
Dat hoop ik ook.
Dan nog blijft het zuur.
En ik zou me niet op mijn gemak voelen om mijn mooie motor weer buiten te parkeren.
En ik word boos van het gajes dat mijn zijn fikken aan andermans spullen zitten.
En ik ben teleurgesteld dat ze er mee wegkomen of mild gestraft worden.
 
Leuk die camera's.. maar op het moment dat het gebeurt heb je er niets aan.
Als het kan; zet zo'n dure motor in de achtertuin/garage/hok. Dan aanvullen met slimme camera die meldingen geeft als er personen worden gezien. E.v.t nog aanvullen met een deurcontact/trillen sensor welke een slimme stekker aanzet als deze open gaat die vervolgens een spotlight + sirene aanzet (de luidste die je kan vinden)... Hele buurt wakker maar dan schrikt het wel af.

Je moet ervoor zorgen dat ze hun gang niet kunnen gaan zonder opgemerkt te worden.
Met een jammer worden er geen berichten ontvangen dus daar schiet je ook niks mee op. Zwaar klote dit !
 
Dammit boeventuig! Hoe moeilijk is het om te werken voor je centen ipv andermans brommer af te pakken. Van mij mogen ze echt allemaal ter plekke door de bliksem getroffen worden.

Een paar jaar geleden was ik zelf het haasje (2,5 jaar oude motor, nieuwprijs vergelijkbaar met een Africa Twin) dus ik kan me redelijk goed voorstellen wat TS nu allemaal voelt. Bij mij is het financieel hélemaal goed gekomen (want: fijne, meedenkende verzekeraar ipv centenneukert), maar emotioneel doet het wel wat me je. Ik zet mijn motor nu veel moeilijker ergens neer. Ik vertrouw wat dat betreft geen hond meer. Ik hoop dat dat ooit terugkomt, maar nu is dat nog niet het geval.

Anyway, TS: veel sterkte met de afhandeling.
 
sterkte @TS, misschien word ie nog teruggevonden. :/
beter ook marktplaats in de gaten houden voor geval ze m in onderdelen willen verkopen...

imo mag het hier in ons landje met milde straffen voor ernstige delicten wel wat meer op zn amerikaans.
dief in je huis: mep m je huis uit! :Y

ben je een dief; dan ben je vogelvrij verklaard, en is niemand die zichelf en zn bezit (desnoods met geweld) tegen je verdedigd strafbaar...
 
Ik denk het niet, honden zijn erg lieve dieren en als je er mee kunt omgaan loop je gewoon met die motor weg en krijg je nog een likje over je hand. Een hongerige tijger of panter werkt wel.
Nou, de mijne was super lief, maar kon super beschermend zijn als ik het aanwees wat er beschermt moest worden
 
Ik denk het niet, honden zijn erg lieve dieren en als je er mee kunt omgaan loop je gewoon met die motor weg en krijg je nog een likje over je hand. Een hongerige tijger of panter werkt wel.
Toch werken honden wel degelijk… er is een bepaalde (niet nader te benoemen) bevolkingsgroep, die oververtegenwoordigd is in het boevengilde, die niets van honden moet hebben….
 
Ik denk het niet, honden zijn erg lieve dieren en als je er mee kunt omgaan loop je gewoon met die motor weg en krijg je nog een likje over je hand. Een hongerige tijger of panter werkt wel.

Wanneer kom je de alp uit mn tuin weghalen? Laad ik de Gopro vast op8-)



OT: TS sterkte ik hoop voor je dat die toch nog ergens opduikt of dat je schadeloos gesteld kan worden door verzekering!
 
Ik heb de beelden overgedragen aan de politie. Ze waren onherkenbaar maar zijn blauwe SHoei systeem helm kan hem misschien verraden.
Ik zet ze niet online. Als hij of een bekende het ziet zou hij een andere helm kunnen gaan dragen
 
Ik heb de beelden overgedragen aan de politie. Ze waren onherkenbaar maar zijn blauwe SHoei systeem helm kan hem misschien verraden.
Ik zet ze niet online. Als hij of een bekende het ziet zou hij een andere helm kunnen gaan dragen
Ja, stel je voor dat ze dit herkenbaar gaan doen!!!
Dan zou je er nog bijna respect voor krijgen:+

Was in mijn geval ook, camera beelden ook naar de politie gegaan.
Om vervolgens te horen dat ze er verder niets met de diefstal gaan doen ivm gebrek aan bewijs:/-O-

......
 
Ja, stel je voor dat ze dit herkenbaar gaan doen!!!
Dan zou je er nog bijna respect voor krijgen:+

Was in mijn geval ook, camera beelden ook naar de politie gegaan.
Om vervolgens te horen dat ze er verder niets met de diefstal gaan doen ivm gebrek aan bewijs:/-O-

......
Ik heb het al vaak gezegd politie heb je niks aan
 
Balen man, ik ken het. In de meeste polisvoorwaarden staat dat je altijd alle mogelijke sloten moet gebruiken, dat begint bij het stuurslot, die moet je altijd erop hebben samen met dan meestal een ART 4 slot. Die van mij heeft een ART4 slot om het voorwiel en een ART 5 ketting door het achterwiel aan een vloeranker. Staat in een garage met politie keurmerk. En nog steeds niet gerust erop dat 'ie er in de ochtend nog staat.
Heel veel succes met de afwikkeling met je verzekeraar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan