Helaas...;( Ook Starrrr is onderuit!!!

Nou ja dat is ook weer niet nodig
ik heb zelf in feb mijn bandit aan snot gereden en ik heb nog zo'n ding staan
ook nog originele stepjes volgens mij dus als daar ook nog interesse in is :+
 
Laat toevallig ik net jarig zijn geweest en een sleutelset als cadeau hebben gekregen. :+


oei das zuur ik had wel iets mee gekregen in het noorden topic

maar als je hulp nodig hebt met sleutelen geef maar een brul ik heb nog veel meer gereedschap ook momentsleutels en dergelijk.



@pmp 1 euro is nie duur ;) en waar je ouders wonen is niet zo ver bij starrr vandaan ;)
 
blij dat het zo is afgelopen...
succes met je herstel...van jezelf en je bike! :)
 
Nou ja dat is ook weer niet nodig
ik heb zelf in feb mijn bandit aan snot gereden en ik heb nog zo'n ding staan
ook nog originele stepjes volgens mij dus als daar ook nog interesse in is :+

Heel tof gebaar. Er zijn veel mensen die niet zo vrijgevig zijn zoals jij. Je bent zeldzaam en ik waardeer dat enorm!!

Ow....tja..ik heb nog wel het een en ander nodig. Onder andere stepjes, een spiegel, een handvat waar het gas op zit en een voetrem pedaal.
Dus als je daar nou een mooi prijsje van maakt.
Anders mail ik je wel ff mijn nummer door. Praten we via de tel ff verder. OKee!
 
Ken het gevoel!!!
Heb net gehoord dat ut opknappen van de TDM bij de dealer +/- € 2100,-- gaat kosten. En da's nog excl. kleding en helm........ :( ;(

Dat is zeker klote....dan valt dat van mij allemaal nog wel mee!! Helemaal gezien het weekend dat je daarvoor hebt gehad! Ik kende hem ook, alleen niet zo dichtbij als dat jij dat weekend bij hem was!!
 
Die demper is wel ietwat aan de dure kant hoor ... € 0,50 komt eerder in de buurt O-)

Maar op zich is het een aardig gebaar van de persoon die die demper ffkes bijna voor nop anbiedt ;)
 
Sjiiiit starrr, lees het net. Je zei zaterdag nog dat je al bang was dat dit nog eens zou gebeuren, errug zonde van je mooie fiets. Ben blij te zien dat je er geen lichamelijk letsel aan over hebt gehouden. Nog maar ff wachten voor we gaan proberen mijn rechterstepje aan de grond te rijden!
Heb de mijne vandaag trouwens ook plat gelegd, maar dat is iets voor het "meest beschamende momenten" topic.

Als ik je ergens mee kan helpen, laat maar weten.

Geek.
 
Arg klote voor je man :X
Had jij trouwens de middenbok er nog onder zitten? Schijn je ook snel aan de grond te rijden :(
Doe ook hetzelfde met mijn fiets (de bocht stevig doorrijden) ga toch maar m'n stepjes ophogen...

Suc6 met opknappen!
 
Arg klote voor je man :X
Had jij trouwens de middenbok er nog onder zitten? Schijn je ook snel aan de grond te rijden :(
Doe ook hetzelfde met mijn fiets (de bocht stevig doorrijden) ga toch maar m'n stepjes ophogen...

Suc6 met opknappen!

Middenbok was er al onderweg en zelfs van de standaard heb ik een stuk moeten afzagen wat die reed ik ook constant aan de grond. Dit keer was het waarschijnlijk een combo van te hoge snelheid, te plat door de bocht en een voetrem die over de grond skraapte!!!


[me]Starrrr :] al weer rond. Hij heeft namelijk zijn oude stuur gemonteerd![/me]
 
Laatst bewerkt:
Nou....er is een klein lichtpuntje in de duisternis.
Naast dat ik onderdelen kan overnemen van Pomponer...heb ik vandaag de verzekering maar es gebeld. Deze kunnen aan de schade aan de motor niks doen, maar aangezien ik een opzittende verzekering heb kan ik misschien mijn kleding wel vergoed krijgen. :)
Maar dat is allemaal nog de vraag, maar in ieder geval is het wel zo dat het wel bijdraagt aan mijn positieve spanning over dat het misschien strax nog wel meevalt allemaal.

Ook heb ik een potje lak gekregen van een motorspuit bedrijf....gratis...om de krassen tijdelijk te beschermen tegen roest!!! :}

Dusss...deze jongen is weer wat blijer!!!! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan