Helaas...;( Ook Starrrr is onderuit!!!

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
Wat een zonde.... B|

Wat als een mooie dag begon eindigde als een tragedie.
Ik zal bij het begin beginnen...

Ergens rond het middag uur besluit ik om met een vriend van mij te gaan toeren. We rijden beide met veel zin weg en we rijden een hele lekkere binnendoor route naar Assen toe. Daar genieten we, als aflsuiter van de dag, nog ff heerlijk van de Superbikes die met veel lawaai op het circuit rondracen.
Dan besluiten we terug te gaan.

Halverwege de terug tocht wisselen we van motor. Ik op de BMW Boxer-cup en hij op mijn Bandit.
We komen langs een industrieterrein met allemaal lekkere bochtjes. Dus je raad het al...we besluiten om es lekker te gaan rubberen daaro.
Op een gegeven moment wisselen we weer van elkaars motor en doen nog ff een rondje over het "circuit"! Nog wat onwennig aan mijn eigen motor duik ik een bocht in...dit gaat goed...gas erop....knie aan de grond heerlijk......
Zo rij ik een paar keer een rondje.
Dan.....bij en bocht die ik al zo vaak heb genomen dat moment...ga ik iets te diep...rij ik waarschijnlijk mijn voetrem aan de grond waardoor er een soort van hefboom plaatsvindt en mijn achterband glijdt zo onder mij vandaan.
Bammmm....motor op zijn kant en we glijden samen ongeveer 15 meter over het asfalt. Ik kom met mijn knie en heup w.s. tegen de stoeprand want ik stond op in het naast gelegen grasveld.
Resultaat...: rechter zijkant aan puin. Dat houd in: voetrem krom, gekrastte uitlaat, gekrastte ontstekingshuis deksel, krom superbike stuur, kapotte spiegel, kapotte handrem, remvloeistofdekseltje gekrast en het ergste van allemaal...een deuk in mijn tank!!!! :( ;(

Verder heb ik zelf wat mooie blauwe plekken op mijn heup en knie.
Broek is nog heel! Lang leve het leer, want mijn textiele jas is aan puin!
Laarzen zijn gekrast en helm is onbeschadigd.

Ben enorm geschrokken....mede waar ik werk maar ook omdat een jonge die ik net heb leren kennen 2 week geleden is overleden bij een motor ongeluk.
Als ik strax de bike weer heb opgelapt dan ga ik zeker weten een versnelling rustiger rijden.

Nog :} :} :} aan Andre die mij heeft bijgestaan bij het hele gebeuren. Moet voor hem ook moeilijk zijn want ik ben niet de eerste die hij onderuit ziet gaan!!
Ook ben ik blij dat ik op mijn eigen motor plat ben gegaan en niet op die van Dre!
 
Hey starr, zonde van de bandit. Veel succes met het herstel van je lichaamlijk, technisch en financiëel leed '( . Na mijn val heb ik zelf ontdekt dat sleutelen aan de bike minstens zo leuk is als erop rijden. Laat dit een licht zijn in deze duistere dagen :+
 
matig man!

maar ja, als je vanalles aan de grond probeert te rijden, kún je weleens teveel tegen de grond aan leggen :X
 
Laat toevallig ik net jarig zijn geweest en een sleutelset als cadeau hebben gekregen. :+
 
lullig voor je. succes met opknappen.






maar het rempedaal aan de grond lijkt me toch niet echt de reden, die van mij was ook wat afgesleten.
maar het blijft lullig
 
matig man!

maar ja, als je vanalles aan de grond probeert te rijden, kún je weleens teveel tegen de grond aan leggen :X

Klopt risico wordt er wel groter van. Was me er ook van bewust...en de enige die ik de schuld kan geven is mezelf! En daar kan ik mijzelf de kop wel voor inslaan! :( :(
 
Hier nog ff wat piccies! ;(

full
 
Valt me reuze mee. Mountainbiken heeft mij al ergere schade opgeleverd.

Maar dan heb je geen leer aan neem ik aan! Dus dan is de kracht van buitenaf ook groter. Ik bedoel er alleenmaar mee te zeggen dat als ik geen leer aanhad ik best de lul was geweest als je "met" leer dit al overhoud aan een val!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan