Helaas te koop, mijn 98er R1100GS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee aegrimm,

hij is langsgeweest (de ander is inderdaad afgehaakt) en was erg onder de indruk.
Hij wilde hem eigenlijk meteen hebben maar kon het financieel nog niet 1,2,3 rondkrijgen.
Ik hoor als het goed is vandaag nog van hem en ik zal jou op de hoogte houden over hoe het loopt.

Groeten,

Zoran.
 
Sorry...........
Je weet het nooit he, er zijn zoveel mensen die hun money niet kunnen putten waar hun mouth is ;)
 
Vooralsnog niks gehoord dus ga er maar vanuit dat hij nog tekoop staat...
Aegrimm nog steeds interesse?
(er wil dit weekend weer iemand komen kijken maar ik heb gezegd dat er iemand(jij) hem voor is).

Plus een kickje!
 
Uiteraard, hopen op lekker weer.
Neem maar contact me op over hoelaat enzo dan komt het allemaal wel goed.
(zet ik de andere geinteresseerde even in de wacht ;))

Groeten,

Zoran.
 
Vandaag heeft iemand(de al eerder geinteresseerde) er een intensieve proefrit mee gemaakt en was zeer onder de indruk.
Hij is er tevens mee naar een monteur geweest die hem aanraadde de motor meteen te kopen voor dit bedrag.
Hij kan de financien echter pas over twee weken rond krijgen dus tot die tijd staat hij nog tekoop.
(tenzij aergrimm hem morgen besluit te kopen uiteraard ;))

Geniet van de zon!

Zoran.
 
jaja, ik ben er morgen ;) we vertrekken om 10.30 met een grote omweg, dus zijn (hopelijk) ruim voor 13.00 bij jou.
 
ziet er lekker uit aergrimm :9~ , veel plezier morgen iig.

mooie motor zoran, zo zou mijn gs er ook ooit uit moeten zien. maar dat duurt nog even
 
Zbignjew bedankt!

Aergrimm had een mooie dag uitgekozen dus heeft een lekker stukje kunnen rijden, volgens mij beviel het wel, toch?

Denk dat ik vandaag nog wel van hem hoor over hoe en wat, mocht hij hem niet willen dan gaat de motor vanavond ook op marktplaats.
(voor slechts 2 weken want daarna is hij sowieso verkocht)

Groeten,

Zoran.
 
Goeiemorgen.

Aergrimm denkt er nog even over na, ik geef hem nog een kickje :)
(prijs is trouwens nog enigzins onderhandelbaar)
 
Laatst bewerkt:
Lastige keuze..

Mijn mening: Hij rijdt beter dan een andere GS waar ik op gereden heb, vooral laag in de toeren is hij rustiger. Ook de wielen en stuur zorgen ervoor dat hij lekker stuurt. (uitlaat klinkt ook erg goed :) )

De twijfel: 2 cilinder boxer all-road ipv een 4 cilinder sport-tour waarop ik me momenteel ook best vermaak.
 
Het is inderdaad heel wat anders, maar dat is ook juist wel weer leuk.
Heb 1,2 en vier cylinders gehad en het heeft allemaal z'n eigen karakter, maar uiteindelijk neig ik toch meer naar 2 of 1, het koppel is zoooo lekker! :}

De motor staat nu trouwens ook op marktplaats, slechts 15 euro voor een advertentie tegenwoordig... :X
 
Kick!

Kom anders met een goed bod, who knows...
 
Kickerdekick.

Weinig interesse hier in dit koppelmonster?
 
Laatst bewerkt:
Ok nu zwaar in prijs verlaagd... :(

Meenemen voor slechts 3950 eutjes!

Is wel een vaste prijs...

groeten,

Zoran.
 
Laatst bewerkt:
Eventueel is er een klein autotje op in te ruilen, peugeot 205je ofzo, wel met bijbetaling.
Laat maar weten als je iets hebt.

Zoran
 
Heej Zoran.......

en waar blijven die 2 geintresseerden dan :?

kijkuh, kijkuh, proefrijduh en niet kopuh? |( of hebben die nog even beslistijd?


*schopje*
 
Tsja vooral dat eerste...

Thanx voor de kick :)
 
Laatst bewerkt:
Kickerdekick.

Er is toch vast wel iemand geinteresseerd in deze BMW :?
Zo'n goeie motor, populair model, vol met extras...

Deze motor moet rijden, niet stilstaan!

Doe es een bod zou ik zeggen.

Greetz,

Zoran.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan