Helaas weer motorrijders omgekomen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

webtech

MF veteraan
26 feb 2003
1.177
118
rhoon
Uit de telegraaf
RIJSWIJK - In het verkeer zijn dit weekeinde zes doden gevallen, onder wie drie motorrijders. De andere doden zijn twee fietsers en een automobilist.

Door een verkeersongeval in Starnmeer (Noord-Holland) kwam zaterdag een 57-jarige motorrijder uit Heerhugowaard om het leven. Het slachtoffer remde te hard, waardoor hij over de kop sloeg.

Een 24-jarige motorrijder uit Venlo overleed zaterdagmiddag door een verkeersongeval in zijn woonplaats. Hij botste tegen een vrachtauto die afsloeg.

Op de N15 bij Rotterdam verloor zaterdagmiddag een 24-jarige motorrijder uit Rozenburg het leven. Hij kwam door onbekende oorzaak ten val en kwam tegen de vangrail tot stilstand.

'( Altijd weer klote, dit soort berichten in de krant...
Je ziet ze helaas regelmatig voorbij komen nu het weer beter wordt.
Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden, wie weet waren het zelfs wel MF-ers...

Jethro

...

Op de N15 bij Rotterdam verloor zaterdagmiddag een 24-jarige motorrijder uit Rozenburg het leven. Hij kwam door onbekende oorzaak ten val en kwam tegen de vangrail tot stilstand.
Ik heb een vermoeden en het klinkt als flat-out. Wel spijtig dit soort berichten altijd weer te zien. Ga je lekker een stukje rijden, overkomt je gewoon het ergste '(

Tja, ik maak me misschien niet populair... maar... dit gebeurd 300x per jaar ongeveer. In de user-policy van het forum is een regel opgenomen dat alleen voor dodelijke ongevallen van MF-ers of waar een MF-er bij betrokken is (getuige, o.i.d.) een topic geopend mag worden. Anders hebben we dus 300 condoleance topics per jaar en da's bijna 1 per dag '( Triest, maar wel de realiteit.

Edit: ik vind elke mens dat omkomt in het verkeer één teveel, maar als je daar bij gaat stilstaan dan leef je niet meer.

Tja, ik maak me misschien niet populair... maar... dit gebeurd 300x per jaar ongeveer. In de user-policy van het forum is een regel opgenomen dat alleen voor dodelijke ongevallen van MF-ers of waar een MF-er bij betrokken is (getuige, o.i.d.) een topic geopend mag worden. Anders hebben we dus 300 condoleance topics per jaar en da's bijna 1 per dag '( Triest, maar wel de realiteit.

:}

dat zet je toch ff aan het denken als het er bijna iedere dag 1 is, is dat echt zo ? iedere dag 1 motorrijder, of iedere dag 1 dodelijk verkeersongeval ? het is zoiezo niet leuk,

In Belgie waren er afgelopen weekend ook minstens 3 doden met motorrijders, en inderdaad het is een dagelijks fenomeen in de zomermaanden, hoe erg ook.

Hier komt een slotje op...

Altijd kl '( te deze ongelukken van onbekenden maar zo kan er elke dag (helaas) een topic komen.

(overigens wel raar om door een remmanouvre over de kop te slaan... in een paniekractie gebeurt dat meestal niet vanwege slippen van de voorband)

Het is zeer spijtig te noemen, maar het is niet de bedoeling om elke keer topics te starten als er motorrijders zijn omgekomen in het verkeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan