Held op brommer

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Er is gewoon een jongen op een brommer geweest (pizzacoureur...koerier) die mij heeft gewaarschuwd voor flitsende agenten en bij deze wil ik die jongen HEEEEEEEEEEEL HARTELIJK bedanken. Dat was echt een goed actie.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Hij knipperde met zijn handen en ik dacht nog ff waarom?? Maar toen bedacht ik me eens dat aan de andere kant van het tunneltje er wel eens 'wat' kon staan. Op die weg wordt altijd te hard gereden en het verbaasde me al dat ze daar nog nooit hebben staan flitsen. Tot nu dus.

Uiteraard heb ik nog m'n duim opgestoken en naar m gezwaaid, maar ik wilde toch ook ff meedelen dat er heus wel goede brommerrijders zijn. HELD.
 
Laatst bewerkt:
Helaas reed er bij mij juist 1 door rood net dat ik het kruispunt opging. Ik ging snel een busje voorbij omdat ik net tussen de rij door naar voren reed en het werd groen.. komt daar zo'n pizzakoerier met de helm half op het hoofd van rechts dwars door rood.. gelukkig gaf hij ook flink gas want ik als ik had moeten remmen naast een busje rijdend midden op het kruispunt.. |(
 
Doen ze eindelijk eens iets op tijd (waarschuwen) :) want die pizza's zijn altijd te laat en koud als je der eentje besteld heb. :(
 
Maarreh, dat scheelt je weer een stapeltje euro's denk ik zo!

Ja, doe eens een schatting van hoe hard je anders daar had gereden (en vertel ff hoe hard je daar van de pliesie mag). Kun je uitrekenen wat je bespaard hebt :P .
 
Laatst bewerkt:
Ja, doe eens een schatting van hoe hard je anders daar had gereden (en vertel ff hoe hard je daar van de pliesie mag). Kun je uitrekenen wat je bespaard hebt :P .

En dan morgen meteen naar de motorzaak om het om te zetten in iets leuks :)
 
Ja, doe eens een schatting van hoe hard je anders daar had gereden (en vertel ff hoe hard je daar van de pliesie mag). Kun je uitrekenen wat je bespaard hebt :P .
Je mag er 50 en ik zal zeker 70 gereden hebben, normaal gesproken. Je gaat daar een heel stuk naar beneden, zonder fietspaden of wat dan ook, 2 banen voor dezelfde kant op, en dan ga je weer omhoog, geef je dan geen gas, dan rij je weer 50 maar geen gas.....
Het is onder het spoor door.

Zoals ik al zei rijdt zo'n beetje iedereen daar te hard.
Ik let daar altijd voor het tunneltje altijd al wel enorm goed op het fietspad, want dat komt er na het tunneltje weer bij en dat moet ik 'oversteken', ik wil naar rechts, fietspad gaat rechtdoor. Ik kijk dus altijd ff of er brommers rijden, want die zijn ong. net zo snel en die kun je dus tegenkomen als je naar rechts afslaat.
 
En dan morgen meteen naar de motorzaak om het om te zetten in iets leuks :)
Morgen naar de motorzaak om te werken... Maar dat is ook leuk. Daarbij wil ik een FZR600 gaan kopen, dat lijkt me leuk genoeg, maar zoveel heb ik nou ook weer niet bespaard..
 
Terug
Bovenaan Onderaan