Held Rain Cloud II GTX maat 9 (L) gevoerde goretex/goregrip mid-season handschoen

Iv00w

MF'er
19 feb 2019
32
3
Onlangs aangeschafte handschoenen voor herfst- en regenweer. Ze zijn nog in prima staat, amper gebruikt. Na een tijdje rijden merk ik toch dat de vingerlengte wat krap is voor mij. Helaas rekken de handschoenen niet echt mee omdat ze deels textiel zijn.

Gevoerde goretex & goregrip mid-season handschoen, volledig water- en winddicht. Leren protectie stukken, harde knokkelbescherming. Erg comfortabele handschoenen bij 5-15 graden, wind en regen. Maat 9/L (Held, unisex).

Maten:
Held maat 9/L (unisex)
Breedte: 11cm (onder de vingers)
Lengte: 28cm (van boord tot top middelvinger)

Ik heb zelf normaal maat 9 in leren handschoenen van Held, en maat 10 in mijn gevoerde winterhandschoenen van Held. Deze handschoenen zitten nèt te krap bij de middelvinger aan mijn rechterhand, wat na +/- 30 min rijden erg vervelend wordt.

De handschoenen zijn ongeveer 3 maanden geleden gekocht, en maar 3x gedragen op de motor. Ze zien er nog als nieuw uit.

Voor €85,- €100,- mogen ze direct weg, maar laat vooral een leuk bod achter bij interesse!
Ophalen mag in Weert (Limburg), maar versturen kan ook. Verzendkosten zijn €6,50 voor PostNL, maar daar komen we wel uit.

IMG_1247.JPGIMG_1248.JPGIMG_1249.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ze mogen weg voor maar €85!
 
Terug
Bovenaan Onderaan