Hele mooie Damen SV 650S Cup racer te koop!

Els749

MF'er
29 sep 2005
38
0
Lith
Te koop een hele mooie Damen Leathers SV 650S Cup racer. De leukste en goedkoopste raceklasse in Nederland!

Bouwjaar 2004; 5.900 km gelopen
Heeft uiteraard alle standaard Cupverbeteringen zoals: stalen remleidingen, verhoogd Ermax ruitje, Yoshimura einddemper (nieuw), WP voorvering, WP achtershock, B-G Racing valblokken.
Door Henk de Boer Sleen afgesteld en is misschien wel de motor met het meeste koppel (69,3 NM)en PK’s (78,5 PK achterwiel)in deze Cup! Is in seizoen 2005 als derde geëindigd (ex Ulli Pinedo). In 2006 door mij enkel voor circuitdagen gebruikt.
De motor kan zo voor de Cup ingezet worden. Ik verkoop de motor omdat ik (weer) een Ducati wil kopen.

Aanwezige reserve onderdelen:
- 4 sets race remblokken
-      splinternieuwe Pirelli Diablo achterband
-      reservetank
-      nieuw achtertandwiel en ketting.

Uiteraard zit bij de prijs ook al het origineel kuipwerk inbegrepen (zilverkleurig, ongebruikt en dus in nieuwstaat) om de motor weer volledig tot origineel terug te bouwen, verlichting, uitlaat, standaard, knipperlichten, spiegels ed. Motor is eventueel op kenteken te zetten.

Vraagprijs voor deze volledig raceklare en probleemloze motor slechts € 3.950,-!

Els Bouwens
06 22445049
 
Shit... Als ik nu gewoon meer geld had, -O- had ik het wel geweten. Zou heel graag een SV'tje als circuitfiets hebben. :Y Rijdt als een speer en je kan er heerlijk mee knallen.

Succes met de verkoop in ieder geval!
 
Schopje :P

Kan je wat zeggen over de totale kosten van een jaartje SV Cup?
Ik zit er namelijk serieus over na te denken, en met een beetje sponsoring van de ouderlijke rekening, moet het best te doen zijn.

Wat ben je zoal kwijt aan benzine, onderhoud, bandjes en inschrijving?

(Heb je hem uberhaupt nog?)
 
Inschrijving weet ik niet, maar bandjes doe je gewoon een heel jaar mee. Ik heb met mijn straat SV 10 circuitdagen gedaan dit jaar (ook op Diablo's) en ik zou er makkelijk nog een paar dagen mee kunnen doen. Onderhoud lijkt me ook niet duur. Af en toe remblokjes en olie vervangen en wellicht voor de start van het seizoen alles lekker laten doorsmeren.

Het benzineverbruik valt (bij mij in ieder geval) ook mee: op het circuit rijdt ie 1:14-15. Ik zou zeggen, kopen als ie er nog is!
 
Heb net met mn ouders gepraat, en weet niet of die financiële steun wel gaat komen.. maar we zullen zien.
 
Je kan inderdaad heel lang met die Diablo's doorrijden. Tel maar op 4 to 6 wedstrijden per set dus ongeveer 2 sets per jaar. Remblokken heb ik 8 keer meegereden en zij waren nog steeds niet op. Benzine, ongeveer 10 liters per keer.
Inschrijfgeld en zo kan je op de CRT site vinden. Dan wat reis en verblijfkosten en dat valt het allemaal best mee...als alles goed gaat. Een schuivertje kan dit beeld snel veranderen.
Als je een klein budget hebt kan je er voor kiezen om maar aan een paar wedstrijden mee te doen en de duurdere (Oschersleben door reis/verblijfkosten) en gevaarlijker (Eemshaven?) te laten. Er blijft nog genoeg om een jaar te vullen.
Succes ermee.
 
Jah... ik had 't nog ff opgezocht, en een jaar (excl aanschaf + onderhoud motor) kost het eerste jaar 2500 euro, en de jaren daarna iets van 1800 (140 euro per wedstrijd ...). Is heel leuk en aardig.. maar als studentje onbetaalbaar.
 
Hoi,

De SV is nog steeds te koop. M.i. zijn de onderhoudskosten niet veel, er zijn veel reserve onderdelen bij. 25-26-27 augustus in Assen gereden laatste dag een nieuwe band gemonteerd. Hier maar 1 ronden opgereden wegens stortregen dus splinternieuw.
 
Te koop een hele mooie Damen Leathers SV 650S Cup racer. De leukste en goedkoopste raceklasse in Nederland!

Bouwjaar 2004; 5.900 km gelopen
Heeft uiteraard alle standaard Cupverbeteringen zoals: stalen remleidingen, verhoogd Ermax ruitje, Yoshimura einddemper (nieuw), WP voorvering, WP achtershock, B-G Racing valblokken.
Door Henk de Boer Sleen afgesteld en is misschien wel de motor met het meeste koppel (69,3 NM)en PK’s (78,5 PK achterwiel)in deze Cup! Is in seizoen 2005 als derde geëindigd (ex Ulli Pinedo). In 2006 door mij enkel voor circuitdagen gebruikt.
De motor kan zo voor de Cup ingezet worden. Ik verkoop de motor omdat ik (weer) een Ducati wil kopen.

Aanwezige reserve onderdelen:
- 4 sets race remblokken
-      splinternieuwe Pirelli Diablo achterband
-      reservetank
-      nieuw achtertandwiel en ketting.

Uiteraard zit bij de prijs ook al het origineel kuipwerk inbegrepen (zilverkleurig, ongebruikt en dus in nieuwstaat) om de motor weer volledig tot origineel terug te bouwen, verlichting, uitlaat, standaard, knipperlichten, spiegels ed. Motor is eventueel op kenteken te zetten.

Vraagprijs voor deze volledig raceklare en probleemloze motor slechts € 3.950,-!

Els Bouwens
06 22445049

Hej heb je soms foto's van de moto?
Ben op zoek naar een SV.
Heb nu een SV650N.
let me know.

grtz Jel

Bijlage: moto 1.jpg
 
verkocht! Heb inmiddels ook al weer een ducati voor op het circuit gekocht; begin deze week met de verbouw tot racer! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan