hele mooie yamaha R-6

Jelmer81

MF'er
23 nov 2005
207
0
Huizen
yamaha R-6
blauwe kleurstelling.
zeer goed onderhouden.
alle beurten gehad.
37.000km.
bouwjaar 2001
vraagprijs 5250,-
jelmer_says_hi@hotmail.com
geheel kras vrij.


18363334_700_700_SoO0.jpeg


18363332_700_700_gWCw.jpeg


18363335_700_700_2uk2.jpeg
 
Laatst bewerkt:
was inderdaad warm en als ik hem niet verkoop schaam ik me ook zeker niet om er nog een jaartje lekker op te rijden. maandag trouwens weer op zandfoort.
voor de 15de van aug. ben ik ook hard bezig met een paar vrienden tijd te maken en met je mee te rijden.

IMG_4346_Small.jpg
 
nee pannekoek, ik gelukkig niet.
Was iemand uit groeg 2 die na de 4de sessie even vrij mochten rijden. werd een beetje overmoedig denk ik. trauma heli d'r bij en alles. was bewusteloos geslagen tegen een vangrail. later is hij toch met de ziekenauto weggebracht. zal wel even niet meer rijden denk ik. met mij ging het wel weer super op het circuit. hadden nu het hele circuit. was wel even wennen de eerste sessie. maar ik kon harstikke goed meekomen in de snelste groep. r-6 is de BEST.
 
nee pannekoek, ik gelukkig niet.
Was iemand uit groeg 2 die na de 4de sessie even vrij mochten rijden. werd een beetje overmoedig denk ik. trauma heli d'r bij en alles. was bewusteloos geslagen tegen een vangrail. later is hij toch met de ziekenauto weggebracht. zal wel even niet meer rijden denk ik. met mij ging het wel weer super op het circuit. hadden nu het hele circuit. was wel even wennen de eerste sessie. maar ik kon harstikke goed meekomen in de snelste groep. r-6 is de BEST.

in welke bocht ging hij eruit??
 
weet niet precies hoe die bocht heet. maar die bocht komt na het stuk waar wij rechtsaf gingen het kleine circuit op. dan heb je eerts nog een s bocht met pionnen en dan loopt het naar boven toe in een bocht. heb me trouwens ingeschreven voor de 15de. ;)
 
ketting en tandwielen vorig jaar aan het eind van het jaar vervangen. remblokken 2 weken geleden nieuw eronder. banden 2 weken geleden nieuwe supercorsa's. 1x mee op het circuit gereden. ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan