Helemaal blij

gefeliciteerd met je behaalde succes. Maar als ik het zo hoor, je MAG een motor kopen. Misschien hebben we allemaal de verkeerde informatie maar is zij misschien de kostwinnaar in jullie huis? Dan kan ik me het voorstellen. In elk ander geval, ga nog maar eens een goed gesprek aan dan.

[me]Hansstek denkt even terug aan zijn eerste huwelijk :r [/me]
 
gefeliciteerd met je behaalde succes. Maar als ik het zo hoor, je MAG een motor kopen. Misschien hebben we allemaal de verkeerde informatie maar is zij misschien de kostwinnaar in jullie huis? Dan kan ik me het voorstellen. In elk ander geval, ga nog maar eens een goed gesprek aan dan.

[me]Hansstek denkt even terug aan zijn eerste huwelijk :r [/me]

Nee hoor, we hebben alletwee een vaste baan. Die motor is ook niet (meer) echt het probleem. Ze weet dat ik er helemaal gek van ben en dat zo’n tweewieler er toch gaat komen. Het punt is vooral de kostprijs. Samen een eigen huisje, tuintje, boompje is prioriteit nummer 1 en dan is er geen financiële ruimte meer om een motor te kopen die eigenlijk toch alleen als hobby te beschouwen valt. Vandaar dat mijn argumenten zich focussen op het financiële. En dat terwijl we eigenlijk best een tweede auto zouden kunnen gebruiken. Ingewikkelde situatie hoor dat woon-werkverkeer bij ons, maar een motor voor mijn verplaatsing is geen optie.
 
Gefeliciteerd met de toekomstige aankoop van je motor en veel veilige kilometers toegewenst :)

Maar uhh, wat ben ik blij dat ik een vriendin heb die niet over kinderen zeurt en zelf fanatiek motorrijdster is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan