Helemaal nieuw hier!

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
37
Amersfoort
Hoi allemaal! Ik ben Mark, bijna 23 en ik ga zaterdag eindelijk beginnen met motorrijlessen. Ik was al van plan om dat eerder te doen, maar dat is er gewoon niet van gekomen. Ik heb ook meteen m'n vriendin ervoor gek gemaakt, dus die gaat ook beginnen. Maar in het dagelijks leven ben ik automonteur. Vroeger was ik al met brommers aan het rotzooien en opvoeren, niks vreemds eigenlijk dus. Dus op m'n 16e begon het al wel te kriebelen dat zodra ik 18 was voor m'n motorrijbewijs zou gaan. Maar als je dan later besluit om automonteur te worden is het toch wel makkelijk als je eerst eens een autorijbewijs haalt. Nu ook een beetje de wilde haren kwijtgeraakt. Anders rij ik mezelf meteen m'n graf in, ik ken mezelf. Af en toe een sprintje is wel leuk( Ik rij nu een VW Corrado met 200 PK's, is leuk maar niet snel genoeg.), maar het begint nu zo te kriebelen dat ik gewoon een motor MOET hebben! Dus jullie horen nog van mij...

Groeten Mark

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
37
Amersfoort
Ja, ongeveer. Of race of naked. Ik heb misschien een hele mooie custom naked bike gevonden. Maar ik wil eerst m'n Corrado verkopen en dan koop ik pas een motor. Als hij dan nog niet verkocht is koop ik hem waarschijnlijk. Maar een Ducati vind ik ook verschrikkelijk mooi.

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
37
Amersfoort
Ik ga in ieder geval lessen op een Yamaha Diversion 600. Geen idee hoe dat rijd. Ik heb al wel eens op een GPZ 600 uit 86 gereden en ook wel eens een 500cc crosser met kickstart(mijn god, wat een ramp om zo'n ding rond te krijgen :o ) Maar het is nu tijd om legaal te gaan rijden.

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
37
Amersfoort
Zo vandaag m'n eerste les gehad. Echt leuk gewoon! Wel ff wennen, maar het ging best goed. M'n instructeur durfde zelfs bij mij achterop te zitten. Dus hij heeft wel vertrouwen in me. En nu moet ik helemaal tot volgende week zaterdag wachten tot ik weer mag ;(

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
37
Amersfoort
Nou, morgen mogen we eindelijk weer! Alleen word het aardig klote weer, maarja, dat hoort er ook bij. Al met al heb ik er echt mega veel zin in! Dit moest ik gewoon ff kwijt....