[VERKOCHT] Helite Turtle 2 Airbag Vest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckss

MF'er
25 jan 2015
31
3
Utrecht
Te koop wegen aanschaf elektronische airbag vest. Vest is één seizoen gebruikt.

Maat: M (175 cm, 70 kilo. Draag maat M in revit kleding)

Inclusief twee reserve patronen (twv 20 euro ps). Vest is uiteraard nooit 'in actie' geweest.

Nieuwprijs van vest met reserve patronen is 600 euro.

Vraagprijs: €450 €400 €375,-

Vest is te passen en op te halen in omgeving Utrecht. Verzenden ook mogenlijk.

IMG_20200308_201711.jpg IMG_20200308_201731.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanx. Oke, dus je hebt hem nog? Moet eens goed meten want denk dat hij net een maatje te klein is voor mijn. En dan is de gok voor zo'n bedrag te veel.
 
Jazeker hij is nog beschikbaar. De vest is behoorlijk verstelbaar. Ik heb de gespen nu op z'n straks staan.

De vest is natuurlijk ook te paseen. Omgeving Utrecht.
 
Ik denk dat het vest te klein is. Dan wordt de gok te groot. Woon helaas in het noorden dus kan niet makkelijk langskomen om te passen.B|
 
Hoi Ducks, excuus voor de late reactie. Ik ben zelf niet echt actief op dit forum en kon de link niet meer vinden 8)7
Ik ga even kijken of de maat gaat werken voor mijn vriendin. Voor mij is hij namelijk te klein.
 
Hoi Sandeman88, geen probleem ;-)

Ik ben zelf 175cm en 72 kilo. Heb voor de vest ruim voldoende afstel mogelijkheden. Strakker en losser.

Als je de vest aan hebt moet je ongeveer ruimte genoeg tussen de vest en je jas hebben zodat je je twee vuisten ertussen kan doen. Deze ruimte heb je nodig voor de expansie van de vest.
 
Hi Kakoupouet,
De vest is voorlopig gereserveerd. Iemand komt hem binnenkort passen. Ik laat het weten wanneer de koop niet door gaat.
 
Zaterdag komt er weer iemand langs voor de vest. Ik laat het weten als de vest nog beschikbaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan