HellevoetCITY?

Was een goed rondje rije :]
Kubiek... was je opeens kwijt... ben nog omgedraait op de Vlasakker dinges. Maare bedankt voor een leuk biert-je. LOL zag je net vanuit het raam voortbij kome :+ oma niet thuis?
 
Nee ik dacht het is bijna 16:30 en dan gaat ze de tackel uit laten, dus als ik snel ben kan ze nog ff laten zien wat er moest gebeuren. Maar ze was al weg. Ik dus kijken of in een huis kon vinden met een uitgebroken muur, maar heb dus niks kunnen vinden...

Kom je vanavond nog naar Nobel toe?
 
Meuh... heppie aan het end van de straat geen Garagedeur gezien??? |( Ik hoorde een broem :9 en paar seccies later kwam ie voorbij.
Eh, denk dat ik vanavond goed gesprek heb met de vrouw, denk niet dat ik opeens kan roepen: mot naar Nobel toeeeeeee :+
 
Ik leef nog *D !!!!
Garagedeur soort Bat cave! voor sommige onzichtbaar... volgende keer opletten, bij de verkeersdrempel in de straat, daar zittie aan :9
Of was jij diegene die met vonken over die drempel 'whielled' kwam :}
 
en omstreken ja,dat werd toch gevraagd.Woon in goedereede,en dan hoort hellevoet ook wel eens tot je rondje :]
ga zo ook nog rondje blazen denk ik,schitterend weer alhier
 
Laatst bewerkt:
Flakkee? Is dat niet ZEEEEEEEland? ;)
maare zo maken we een leuk ploeggie hier in de omstreken. De parallel baan naar Port Zelande is :9~
 
Flakkee? Is dat niet ZEEEEEEEland? ;)
maare zo maken we een leuk ploeggie hier in de omstreken. De parallel baan naar Port Zelande is :9~
Nee Flakkee is eigenlijk een apparte staat, ze hebben hun eigentaaltje (kon het na 6 jaar nog niet verstaan) en ze noemen iedereen die er niet vandaan komt buutenlenders... :)

Edit: En baaideweey het is nog wel Zuid Holland... :)
 
ben ook maar import hoor,heb 21 jaer op haamstede gewoond :9 en woon nou 7 jaar op flakkee,voor dichter bij werk shit en vrouw wou niet verkassen gezemel :9 .Ga nu ff een ton vlieggies van gisteravond van de motor en viezier verwijderen.
 
Nee Flakkee is eigenlijk een apparte staat, ze hebben hun eigentaaltje (kon het na 6 jaar nog niet verstaan) en ze noemen iedereen die er niet vandaan komt buutenlenders... :)

Edit: En baaideweey het is nog wel Zuid Holland... :)
LOL :+ kneem mien woordeboek wel mee!
Enne, zwaaien we niet meer? Kom ik je tegen op het kanaal rond 13 uur, ik :} ... misschien omdat ik in een koekblik zat? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan