HellevoetCITY?

Klink Schakel

MF veteraan
17 feb 2002
26.768
174
Hellevoetsluis
Zitten er nog MF-ers in hellevoetsluis :?
Zo ja, zijn er bij die zaterdag ochtend effe willen :] in de regio? Kep een GSX600F, nog niet de knietjes aan de grond ;(
 
is het een beetje leuk sturen daar?

mijn vriendin en ik willen zeer waarschijnlijk in Hellevoetsluis gaan wonen in de loop van volgend jaar.
 
Ik woon er ook nog maar een jaar :? maare hier leuke dijweggetjes met niemand erop. Ook lekker doorscheuren over de ruilverkavelingen }) toeren kan ook, langs het strand enzo. Je bent welkom in HelleCITY :9
Ik ga nu effe :]
 
Ik werk in helvoetsluis, maar moet zegguh dat er nou niet errug mooie bochten weggetjus inzittuh..

Of ik moet iets over het hoofd hebbuh gezien :?
 
Ik werk in helvoetsluis, maar moet zegguh dat er nou niet errug mooie bochten weggetjus inzittuh..

Of ik moet iets over het hoofd hebbuh gezien :?
Ik net effe :] Vanuit Cita Romana richting strand, dan richting rockanje.. rijd dan parallel aan de povinciale weg richting rockanje, super bochten daar... helaas prikkeldraad langs de weg ;( Laatste twee afslagen op de N57, links rechts combinaties :9~ oefeningen :}

Hoop :9 motoren richting MotoPort Rockanje zien gaan... geen MF-ers? Aangehaakt aan een Gixxer1100 niemand bekend :?
 
hier een hellevoeter die meestal de westvoornse weg onveilig maakt })

mmmh zometeen weer -> naar het werk erover })
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, mijn topic over een rondje Voorne-Putten is niet meer te vinden, zal wel tijdens een update verloren zijn gegaan.

Er zijn wel wat weggetjes in de omgeving die de moeite waard zijn. Ik rij meestal het volgende rondje:
Kooistee Hellevoetsluis -> Bonsehoek, kijken of Nognietingebruik in beweging te krijgen is -> Helinium scholengemeeschap -> N57 richting stellendam (Linker en rechter bochtje zijn eerder genoemd) -> Haringvlietdam afrit, lange linker bocht -> Haringvlietdam oprit, lange rechter bocht -> Terug richting Hellevoet, weer die 2 bochtjes -> Voor cityromana 2x rechts richting strand -> Rockanje, over dijkje met leuke bochtjes -> Westvoornseweg richting Oostvoorne -> Westvoornseweg richting Rockanje -> Hellevoetsluis, witte molen -> Huis.

Verder kan je in de omgeving van Biert door de weeks ook lekker tuffen, maar die weg is in het weekend voor motorrijders verboden. Hoe zou dat nou komen? })
 
Hmmm, mijn topic over een rondje Voorne-Putten is niet meer te vinden, zal wel tijdens een update verloren zijn gegaan.

Er zijn wel wat weggetjes in de omgeving die de moeite waard zijn. Ik rij meestal het volgende rondje:
Kooistee Hellevoetsluis -> Bonsehoek, kijken of Nognietingebruik in beweging te krijgen is -> Helinium scholengemeeschap -> N57 richting stellendam (Linker en rechter bochtje zijn eerder genoemd) -> Haringvlietdam afrit, lange linker bocht -> Haringvlietdam oprit, lange rechter bocht -> Terug richting Hellevoet, weer die 2 bochtjes -> Voor cityromana 2x rechts richting strand -> Rockanje, over dijkje met leuke bochtjes -> Westvoornseweg richting Oostvoorne -> Westvoornseweg richting Rockanje -> Hellevoetsluis, witte molen -> Huis.

Verder kan je in de omgeving van Biert door de weeks ook lekker tuffen, maar die weg is in het weekend voor motorrijders verboden. Hoe zou dat nou komen? })
AH, bekende route! :]
hep jij toevallig een vage kennis met een YZF/FZR genesis? :?
 
Laatst bewerkt:
Twee weken geleden, was ik aan het toeren, rotonde stelledam te neme, twee keer }) wordt ik voorbij gebroemt door een genesis... ik er achteraan, bekende route door hellevoet, bij kruispunt babbeltje, zegt tie, dat tie bij een kennis mot zijn. Toen ik naar huis, hij naar Kooistee, zodoende.
Verder geen MF :] ?
 
Oh, dank ken ik 'm niet, want degene die ik met zulke Yamaha's ken zijn allemaal dames...

Maareh, kom op woensdag avond eens naar de rijschool van Nobel, dan is meestal de club wel aanwezig. Als je mij zoekt, vragen naar Marcel. Ik ben er meestal om 20:30 ongeveer, tot het einde...

Trouwens in september is de bbq-rit weer...
 
Eh... woon nog maar net in Hellevoetsluis |( waar zit Nobel? Dan kom ik woensdag wel effe buurten...(mits geen donder en bliksem, maar dat melden we wel op het forum...) enne wat is tot het eind? Slap ouwehoeren of :] anders wordt mevr. Klink Schakel ongerust })
Hebben jullie een grote groep?
 
De rijschool zit aan dezelfde dijk als de kinderboerderij. Je gaat vanaf de shell op de T-splitsing links en daarna gelijk rechts. (Verkeersschool Nobel - Oostdijk 37 - 3224 AK - Hellevoetsluis)

De groep die er op woensdag meestal zit is een mannetje of 8 a 9. Maar tijdens het hemelvaartweekend en en de bqq-rit zijn het er ongeveer 40. Er komen mensen met allemaal verschillende fietsen, sjoppers, reesers, toerders en zelfs zonder fiets. Ook zijn zo'n beetje alle leeftijden vertegenwoordigd, heowel ik zelf toch wel tot de jongere generatie hoor (24).
 
rondje westvoornse weg gedaan ligt weer een streepje rubber erbij })

(bij alle andere streepjes)
(eind sept wordt dat weer een nieuwe bt010 voor achter 'zucht')
 
Nog mensen die vanavond (maandag :9 ) een klein rondje in de avond gaan doen?
Woensdag donder en bliksem...
Westvoornse weg.. ai... zal mevr Klink Schakel even waarschuwen :+
 
Genoemde weggetjes zijn redelijk bij me bekend. Vanavond kan ik helaas niet, maar als je een andere keer een stukje wilt toeren moet je maar even een gil (mail) geven.
 
Oostvoorne hier :)

Er zijn wel leuke weggetjes ensow om over te :] hoor.. maar je moet wel even zoeken.. in de polders aan de kant van Rockanje is idd een goede plek om te zoeken..

Veel plezier!! Ik kan helaas niet mee.. druk druk druk :)
 
Vanavond, misschien ff kijken wat ik vanmiddag doe (bar weinig waarschijnlijk ;) )

Edit: Wat voor kleur heeft die GSX van jou eigenlijk? Je hebt toch geen rode, die je op de Marter parkeert he?
 
Zit nu op mijn werk... ;( ben wel op de brommert! :]
nee, ik heb een zwarte met blauw soort mint :r , niet mijn kleur maar ja, brengt me van A naar Beter.
Laat maar weten als je een aanhanger nodig hebt vanavond, denk rond 20 uur een rondje Cita Romana, Rockanje etc. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan