HELLLP: Rijbewijs kwijt!!! tips gevraagd!!

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
Ja het is werkelijk waar verschrikkelijk :( en zo ontzettend dom he! |( Je steekt er zoveel geld in om het papiertje te krijgen, autorijbewijs en motorrijbewijs, dagen oefenen...vervolgens heb je hem een jaartje of 4.....Ben je je rijbewijs ineens kwijt. :o
Daar zit je dan, weg roze papiertje; je bevind je in een vacuum van ongeloof en verbijstering, de wereld is ingestort.















Wie o wie heeft er enig idee waar ik mijn rijbewijs gelaten kan hebben, ik heb werkelijk overal gezocht: niet in mijn jas, niet in de auto, niet in de motor, niet in de kast etc...gewoon KWIJT B|





:+
 
aaaah, vervelende kwestie, klinkt wel bekent.
Kijk eens onder de scanner, mijn ma was hem kwijt en nadat ze een nieuwe had aangevraagd vond ze hem daar weer terug.

suc6 met zoeken.

TheGOoSTaD
 
Achtergelaten bij die bar waar je jezelf moest legitimeren, omdat ze niet geloofde dat je al 18 was... :+
 
Ja het is werkelijk waar verschrikkelijk :( en zo ontzettend dom he! |( Je steekt er zoveel geld in om het papiertje te krijgen, autorijbewijs en motorrijbewijs, dagen oefenen...vervolgens heb je hem een jaartje of 4.....Ben je je rijbewijs ineens kwijt. :o
Daar zit je dan, weg roze papiertje; je bevind je in een vacuum van ongeloof en verbijstering, de wereld is ingestort.















Wie o wie heeft er enig idee waar ik mijn rijbewijs gelaten kan hebben, ik heb werkelijk overal gezocht: niet in mijn jas, niet in de auto, niet in de motor, niet in de kast etc...gewoon KWIJT B|





:+
_O- _O-

al in broekzakken gekeken???
de la?
koffer/tas
 
misschien in de wasmachine (hoop het niet voor je) of in je portomonee in een verlaten vakje. in de auto op plekken waar je nog niet gekeken heb :P

anders naar plisiburo aangifte doen en een nieuwe aanvragen. krijg je meteen een pasje. is veel handiger
 
mijn moeder zei altijd,

waar heb je hem voor het laatst gezien?

:+
succes met zoeken (die van mij lag bij het paspoort van mn vriendin, heb je daar al gekeken?)
 
aaaah, vervelende kwestie, klinkt wel bekent.
Kijk eens onder de scanner, mijn ma was hem kwijt en nadat ze een nieuwe had aangevraagd vond ze hem daar weer terug.

suc6 met zoeken.

TheGOoSTaD

Nee helaas, wel weer mijn paspoort teruggevonden dankzij deze tip :+

Achtergelaten bij die bar waar je jezelf moest legitimeren, omdat ze niet geloofde dat je al 18 was... :+

hmm hmm, weet weinig meer van die avond... Jij nog enig idee welke bar dat was? :P

Waar ben je de afgelopen tijd geweest?
Misschien ligt ie daar ergens?



:+

Ik zal eens zoeken daar waar ik me rbw het laatst heb gesignaleerd :+
 
misschien in de wasmachine (hoop het niet voor je) of in je portomonee in een verlaten vakje. in de auto op plekken waar je nog niet gekeken heb :P

anders naar plisiburo aangifte doen en een nieuwe aanvragen. krijg je meteen een pasje. is veel handiger
Die helaas net zo lang geldig is als het oude rijbewijs |( Ze verlengen het niet als je een vervanger aanvraagt :N
 
mijn rbw is nog niet verlengd o.i.d. dus heeft ook nog niet zo'n groot formaat als die verlengde versies B| maakt het zoeken er ook niet makkelijker op
 
hmm hmm, weet weinig meer van die avond... Jij nog enig idee welke bar dat was? :P

full
 
Tip: rij normaal en niet te opvallend. :P

Meestal bij een aanhouding is de eerste vraag of ze je rijbewijs mogen zien, uiteraard mag dat maar heb je hem niet bij je. :X
 
Tsja, in je andere motorjas misschien?

Of in de binnenzak van je winterjas, die je maanden geleden voor het laatst aan gehad hebt?
Misschien in het zakje in de voering die je laatst uit je jas geritst hebt.

In de achterzak van de broek die je al weken in de hoek hebt liggen.
Op het dressoir tussen de acceptgiro's die je nog steeds moet betalen.
Op de kapstok, achterop die plank waar je net niet goed op kunt kijken.


Tijd voor de grote schoonmaak }) })
 
:+

Maar het is wel balen B|
In je jas (zomer/winter) in een broekzak, in een tas, in je vakantietas, onder je buddy, in de kast, bij je papieren, in een la etc. ;)


Kijk eens onder de scanner, mijn ma was hem kwijt en nadat ze een nieuwe had aangevraagd vond ze hem daar weer terug.
Wat moet je nou met je rijbewijs onder de scanner :?
 
Tanktas,rugzak(daar zitten ze regelmatig bij mij in) tussen de auto papieren.

Gewoon goed zoeken en anders aangifte doen, was ook m'n papieren kwijt, goed geziocht en na 2 weken gevonden :X
 
Misschien aan een politieagent moeten geven, hierdoor getraumatiseerd en dat hele voorval vergeten ???? :+

[me="Ted"]verwacht dat TS over een paar maand een belletje krijgt van een officier van justitie of die eindelijk zijn RBW eens wil komen ophalen O-)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Misschien aan een politieagent moeten geven, hierdoor getraumatiseerd en dat hele voorval vergeten ???? :+
Vrij aannemelijk, aangezien motorrijders vaak hun rijbewijs moeten afgeven :Y
En iedereen verwerkt dat trauma weer anders, en één op de zoveel lijdt dan aan geheugenverlies, al dan niet tijdelijk!

Tip: ga eens zoeken naar acceptgiro's of post van het CJIB. Kijk ook eens in je agenda of je de afgelopen periode niet eens een dag vrij hebt moeten nemen voor een bezoekje aan de rechtbank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan