Hello Dr.Greenthumb..!!

bladezzz

MF veteraan
22 nov 2002
3.300
511
Lakehills TX (USA)
Zo...Omdat Dominator CBR900 Fireblade Project z'n motor aan mij heeft verkocht, het vervolg-topic..!!

De kleur ben ik inmiddels aan gewend en blijft voorlopig ook......en na het (weer eens) luisteren van de Cypress Hill albums ook een toepasselijke naam gevonden: DR. Greenthumb })

De 1ste spulletjes zij binnen en gemonteert, rem- & koppelings hendeltjes
fighter900.jpg


Frixion discs + gemod spatbordje
fighter900a.jpg


Nieuwe bandjes + striping + poetsen :X
fighter900b.jpg


Tankdop, tail-riser onderweg......En nog opzoek naar andere koplamp en huggertje (die ook wordt aangepast) en een paar mooie stickers die moeten verwijzen naar Dokter, Green en/of thumb O-)

To be continued....
 
mooi apperaat hoor, kleur is ook prima ;)

ga je de tail nog (iets) verhogen? ik vindt hem namelijk iets te laag

:W

edit: zie dat je tailrisers heb besteld, ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Jij bent goed bezig !
Goudkleurige hendels :}
Vette discs erop :}
Aangepast spatbord is praktisch bij nat wegdek.....

topic staat bij favorieten, ga het zeker volgen
 
Jij bent goed bezig !
Goudkleurige hendels :}
Vette discs erop :}
Aangepast spatbord is praktisch bij nat wegdek.....

topic staat bij favorieten, ga het zeker volgen

Bedankt *D Spatbord-idee ook nog van je overgenomen ;)

Nog een piccie van de "veerhoes", nette oplossing ipv andere veer.....en bandenwit op de nieuwe bandjes 8-)
IMAG0159.jpg


Bovendien staat ie deze maand ook in het blad: MOTOR (incl. verkoop-ad die niet meer geldig is :P )

Mooie cleane strakke fiets! *O*
Die je denk ik nog wel een keertje van dichtbij mag/moet zien als ik eindelijk weet wat ik met de uitlaat wil doen :+
 
Laatst bewerkt:
Waar komt de schokkerhoes vandaan, isinderdaad een leuke toevoeging voor de achterveer.

Gr.
 
Er staat een mooi artikeltje "Fighterblade" in de nieuwe Motor Magazine (juni, blz 82)
Ligt al ff thuis opengeslagen op tafel 8-)
Zal ze ook ff een piccie sturen als ie "af" is..!!

Verwacht deze week de laatste spulletjes: Risers, huggertje

Koplamp (verticaal te monteren):
doble-faro-conical-two-twins-negro-h1-55w_bf_2336968.jpg


Tankdop maar dan goud met rood hart
b_38292.jpg


mooi mooi!!!!!

waar heb jij die schijven vandaan?
Jos Smit.....Waar ik toch ook maar een achterschijf gaat halen O-)

Waar komt de schokkerhoes vandaan, isinderdaad een leuke toevoeging voor de achterveer.

Gr.
Race-shop.nl
Race-Shop.nl | R&G Racing Shocktube 900RR&motorbouwjaar=1993
 
Laatst bewerkt:
Net bij een Sikkens-service-centre geweest...

Deze kleur groen bestaat niet, ook Kawazaki-groen "-" bruin lijkt er niet op :')
Kleur-meter-apparaat gaf een hele andere kleur aan als erop zit...

Wel :} voor de gasten, kon m'n voortandwiel-beschermer achterlaten, word opgestuurt naar de "meester-menger" en komt binnen 3 dagen retour incl. 5 spuitbussen met de juiste kleur groen *O*
 
Mooi ding en erg mooie lak! Alleen je achterband zit verkeerd om gemonteerd, voorband zit wel goed dus daar zou ik even mee teruggaan naar de bandenboer :P
 
Laatst bewerkt:
ziet er mooi uit zo! en zou zo'n kleurcode niet gewoon op een kawa site zelf te vinden zijn?
:+

Komt niet eens in de buurt van Kawa-groen...
Toen ik 'm kocht, wist ie de kleurcode ook niet mee....Tegen hem werd verteld toen ie 'm liet spuiten dat 't: Kawa-groen min bruin zou zijn.
De Kawa-kleur-code is veeel donkerder en klopt dus ook niet, ben benieuwd O-)
 
Kawagroen,is door de jaren aardig aangepast, als je dat wilt laten spuiten moet je denken aan inscannen van de kleur en hetzelfde geldt voor deze bike :)
 
Yep, dat gebeurd as we speak als 't goed is ;)

De "gewone" kleurmeter voldeed niet, hoop echt dat ze goed in de buurt kunnen komen anders zal er toch wat anders overheen moeten... B|
 
Zojuist de verf opgehaald, 5 spuitbussen voor 56,- *O*
Kleurcode zou zijn: s1080-g30y

Alleen nog op koplamphouders wachten, Hugger net afgeleverd...Risers binnen....Koplamp binnen, kan IMO helaas niet verticaal gemonteerd worden....Steekt veel te ver uit om zonder cockpit te rijden, gaat dus horizontaal worden B|

Volgende week maar even dagje vrij nemen om alles te spuiten en erop te knallen.....en m'n bandje om te laten draaien.

To be continued...
 
Laatst bewerkt:
Kon 't niet laten om de verf even te testen, kettingbeschermer(s) kleurtje gegeven O-)
Kleur is iets lichter als meegegeven onderdeel maar lijkt beter op de "goudfinish" als vorige groen *O* (alleen de tank en kont hebben de goudfinish)
Heb genoeg verf gekregen dus zal de losse onderdelen allemaal opnieuw spuiten, wel zo netjes.

IMAG0165.jpg


Pasvorm van de hugger was waardeloos dus die ligt alweer (na 3x verzagen) in de vuilnisbak })
 
Terug
Bovenaan Onderaan