Hellraiser is jarig!

Ik snap 'm, logisch!
Oke, maar nu zit ik dat verhaaltje te lezen over die duiven en ik dacht in eerste instantie dat ik teveel gezopen had :P
Maar het wordt alsmaar mooier en mooier.

Hum...flitsduiven en flitskoeien.
Ikke vertrouw die gecamoufleerde flitskuikens ook al niet meer :+
 
Oke, maar nu zit ik dat verhaaltje te lezen over die duiven en ik dacht in eerste instantie dat ik teveel gezopen had :P
Maar het wordt alsmaar mooier en mooier.

Hum...flitsduiven en flitskoeien.
Ikke vertrouw die gecamoufleerde flitskuikens ook al niet meer :+
Niet teveel drinken, je moet nog wel het land verdedigen! Of in ieder geval over een paar uurtjes :+
 
ikke niet, ik heul (en werk) met de vijand. })
Hahahaha.....ik wil niet al te bekrompen klinken.
Maar de Belgische luchtmacht is een lachertje })

Er ligt trouwens nog een Belgische F16 hier op ons grondgebied, wanneer kom je deze eens ophalen *D
 
Hahahaha.....ik wil niet al te bekrompen klinken.
Maar de Belgische luchtmacht is een lachertje })

Er ligt trouwens nog een Belgische F16 hier op ons grondgebied, wanneer kom je deze eens ophalen *D

hey, :j :j :j

6 jaar SVE 2e Para Flawinne en vlieg maar eens mee met buschauffeurs van de 5e wing C130

btw, een van die Hollande eikels met zijn F16 heeft in Otterburn het haar uit mijn nek gebrand door een raket vlak boven mijn kop af te vuren. :j
 
Op maandag 24 juni 2002 02:03 schreef Sigma het volgende:hey, :j :j :j

6 jaar SVE 2e Para Flawinne en vlieg maar eens mee met buschauffeurs van de 5e wing C130

btw, een van die Hollande eikels met zijn F16 heeft in Otterburn het haar uit mijn nek gebrand door een raket vlak boven mijn kop af te vuren. :j
Je zal het wel verdiend hebben :+
 
hey, :j :j :j

6 jaar SVE 2e Para Flawinne en vlieg maar eens mee met buschauffeurs van de 5e wing C130

btw, een van die Hollande eikels met zijn F16 heeft in Otterburn het haar uit mijn nek gebrand door een raket vlak boven mijn kop af te vuren. :j

Is dit een mop ofzo?? Ik snap em iig niet... :z
 
bij het zgn. marken met laser pointers van doelen word normaal over je kop geschoten, deze eikel lanceerde net boven ons, leek wel een shoarma grill die passeerde :P
 
hey, :j :j :j

6 jaar SVE 2e Para Flawinne en vlieg maar eens mee met buschauffeurs van de 5e wing C130

btw, een van die Hollande eikels met zijn F16 heeft in Otterburn het haar uit mijn nek gebrand door een raket vlak boven mijn kop af te vuren. :j
Is wel lachen trouwens met jullie Belgen :+
Aangezien jullie half Frans en half Nederlands sprekend zijn hebben jullie ook een half om half Luchtmacht om jullie burgers in toom te houden.
Dus maken jullie extra onkosten ipv geld te besparen |( |( |(

En wat betreft die raket....je moet blij zijn.
Vroeger vlogen we op 30 meter hoogte om kiekies te maken van vliegers die op vakantie waren op texel })
Ik heb hier foto's gezien van wegrennende mensen omdat ze dachten dat de pleuris was uitgebroken :P
 
Is dit een mop ofzo?? Ik snap em iig niet... :z
C130= vrachtvliegtuig waaruit gesprongen wordt en/of droppingen gedaan worden
5e wing is wereldberoemd voor zijn kunnen (s'nachts geladen landen op een voetbalveld etc.) en ook een beetje voor hun bordeelkennis wereldwijd
 
bij het zgn. marken met laser pointers van doelen word normaal over je kop geschoten, deze eikel lanceerde net boven ons, leek wel een shoarma grill die passeerde :P
Moet je er maar niet onder gaan staan.

Maar ja...beter eronder dan ervoor zullen we maar zeggen :P
 
Wel gezellig on-line verjaardag's feestje, trouwens, ook al is het feestkonijn er zelf niet. Vind het ook wel jammer dat HellM al weer weg is, leek me wel een gezellige gozer. :)
 
Moet je er maar niet onder gaan staan.

Maar ja...beter eronder dan ervoor zullen we maar zeggen :P

Als wij de targets niet aanduidden raakten ze nooit wat.

ps smerige truuk nr.147: point je target dessignator op een kudde schapen
(van shoarma gesproken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan