Hells Angels

1973........jaaaaah

Het komisch duo Peppi en Kokki verschijnt voor het eerst op de Nederlandse televisie.

En vergeet niet die eerste druk van de bijbel die dat jaar verscheen.

Tjonge jonge, wat werd dat boek aanvankelijk neergesabeld door de recensenten.
 
Tja leuk verhaal maar wat moet je ermee. Misschien dat zo'n engel je nog even middels een posting toezwaaid. :? *O* *O* *O* *O* *O*
 
Nog even een inkopper: het was waarschijnlijk droog die dag, zonder kans op regen. En niet te koud. :)
 
This is a story

Lang, heel lang geleden, de vorige eeuw omstreeks 1974 reed ik met mijn net gereviseerde Suzuki T500 van Amsterdam naar de camping in 4 houten. Kut en gvd pech bij Naarden-Bussum, weer een gat in een zuiger, met veel moeite mogen bellen bij een van de kakkers bij een rietten dak villa langs de weg en mijn vader gebeld. Wachten, wachten en wachten met mijn motor mijn vriendin en ik.

Shit, zie ik een hele grote groep Hells Angels (Engelen) aankomen en zij stopten nog bij mij ook, "wat is er aan de hand" ik heb pech en kan niet verder zei ik natuurlijk, want dat was zo. "Wij hebben hier in de buurt iemand die je kan helpen en kunnen je daar na toe slepen, heb je daar wat aan?" Nee mijn vader is al onderweg vanuit Amsterdam.

Ongeveer 15 motoren reden daarna door en drie motoren en hun bereiders natuurlijk, ook bleven bij mij wachten tot mij vader arriveerde met een aanhanger, pas daarna en dat was meer dan een 1/2 uur wachten reden deze gabbers ook verder.

Mooi hè, zulke gabbers ;) *O*
Leuk om te lezen en zo hoort het ook.

Als het kan help ik ook altijd, motorrijders onder elkaar ;)
 
Nog even een inkopper: het was waarschijnlijk droog die dag, zonder kans op regen. En niet te koud. :)

Hoeft niet perse hoor:

full
 
Of hij had toen gewoon een erg aantrekkelijke vriendin, en was dat de reden dat ze stopte :)
 
Ach ja...

Maar goed dat je die motorpech niet kreeg op 19 december 2000.
Dan waren ze waarschijnlijk te druk geweest met het helpen van motorrijders, daar ze toen naar de studio moesten om Barend en Van Dorp op hun bek te slaan. O-)

Wat ik nog tot daar aan toe vind, maar het is naar mijn mening onvergeeflijk om Jan Mulder geen klappen te geven als je de kans hebt. B|

:+



WHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dat dacht ik dus ook hahahahahahahahahah!!!!! _O- _O- _O-
 
wauw wat een verhaal zeg.
Maar dat is niet mis hoor, zo heb ik wel eens een paar angels bij me in de winkel gehad.
Je raad het niet, maar ze praten net als nederlanders. stond er verbaasd bij te kijken :Z :Z :Z

tjonge jonge, waarom vertel je dat hier nu nog na zoveel jaar??
 
De titel dekt de lading niet vind ik dan.

Kijk wat er met t "spannende" verhaal gebeurt als je "Hells Angels" vervangt door leden van, laat zeggen, de Goldwingclub...

This is a story

Lang, heel lang geleden, de vorige eeuw omstreeks 1974 reed ik met mijn net gereviseerde Suzuki T500 van Amsterdam naar de camping in 4 houten. Kut en gvd pech bij Naarden-Bussum, weer een gat in een zuiger, met veel moeite mogen bellen bij een van de kakkers bij een rietten dak villa langs de weg en mijn vader gebeld. Wachten, wachten en wachten met mijn motor mijn vriendin en ik.

Shit, zie ik een hele grote groep Goldwingrijders aankomen en zij stopten nog bij mij ook, "wat is er aan de hand" ik heb pech en kan niet verder zei ik natuurlijk, want dat was zo. "Wij hebben hier in de buurt iemand die je kan helpen en kunnen je daar na toe slepen, heb je daar wat aan?" Nee mijn vader is al onderweg vanuit Amsterdam.

Ongeveer 15 motoren reden daarna door en drie motoren en hun bereiders natuurlijk, ook bleven bij mij wachten tot mij vader arriveerde met een aanhanger, pas daarna en dat was meer dan een 1/2 uur wachten reden deze gabbers ook verder.


Mooi hè, zulke gabbers ;) *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan