Hells Angels

...all about how
My life got flipped-turned upside down
And I liked to take a minute
Just sit right there
I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air

In west Philadelphia born and raised
On the playground was where I spent most of my days
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And all shootin some b-ball outside of the school
When a couple of guys
Who were up to no good
Startin making trouble in my neighborhood
I got in one little fight and my mom got scared
She said 'You're movin' with your auntie and uncle in Bel Air'

I whistled for a cab and when it came near
The license plate said fresh and it had dice in the mirror
If anything I can say this cab is rare
But I thought 'Now forget it' - 'Yo homes to Bel Air'

I pulled up to the house about 7 or 8
And I yelled to the cabbie 'Yo homes smell ya later'
I looked at my kingdom
I was finally there
To sit on my throne as the Prince of Bel Air


©Will Smith
:}

Leuk om te lezen en zo hoort het ook.

Als het kan help ik ook altijd, motorrijders onder elkaar ;)
:^ Ben zo a-technisch als je maar kan zijn, maar al is het maar voor de morele steun of het uitlenen van je mobieltje... altijd even stoppen als ik een mede-motorrijder zie met pech ofzo :)
 
:}:^ Ben zo a-technisch als je maar kan zijn, maar al is het maar voor de morele steun of het uitlenen van je mobieltje... altijd even stoppen als ik een mede-motorrijder zie met pech ofzo :)
Tuurlijk helpen als het kan,wie het ook maar betreft,maar als je dan de topics leest waarin wordt gesuggereerd dat onderhoud TE DUUR is bij de div. dealers denk ik vaak, gemakzucht,tuurlijk is het onderhoud niet goedkoop maar dat gezever over hoe duur een beurt bij dealert M... dan wel bij een reg.dealer is -O-
 
maakt niks uit , moet je nu eens met pech staan _O-
Bijna iedereen heeft haast :Z -O-



Zag eens op de A7 een motorrijder stilstaan op een 'onlogische' plek, ik was zelf op de motor en stopte.
Ik vroeg of ik hem kon helpen.
Hij antwoordde met: ja door niet te hard te rijden(met een smile)
Het was een incognito motoragent _O-
 
1973 de oliecrisis :(
Mensen hamsterden zelfs benzine in potten en flessen.......
En dat dan in een slecht geventillerd keldertje _O-

1973 voor de eerste keer een zoentje met dat heeeeeeele leuke meisje, in het fietsenhok op school :')
 
This is a story.

Lang geleden was ik 4 jaar oud. Ik had een mooie rode driewieler die reed op electriciteit! 1.5km/h! Wat een snelheid!

Op een dag, helaas, ging het motortje stuk en tufte het rode monster niet meer waneer ik met mijn kleine voet op het pedaaltje drukte.

Sportief dat ik was natuurlijk, had mijn papa de pedale weg gezaagt zodat ik nog met de voetjes bij de grond kon.

Ik zal nooit vergeten wat er die dag gebeurt is, ouw, wat waren die rande toch scherp aan mijn enkels!
 
This is a story.

Lang geleden was ik 4 jaar oud. Ik had een mooie rode driewieler die reed op electriciteit! 1.5km/h! Wat een snelheid!

Op een dag, helaas, ging het motortje stuk en tufte het rode monster niet meer waneer ik met mijn kleine voet op het pedaaltje drukte.

Sportief dat ik was natuurlijk, had mijn papa de pedale weg gezaagt zodat ik nog met de voetjes bij de grond kon.

Ik zal nooit vergeten wat er die dag gebeurt is, ouw, wat waren die rande toch scherp aan mijn enkels!

Hij had natuurlijk ook het accuutje voor je op kunnen laden :X



:+
 
Bijna iedereen heeft haast :Z -O-



Zag eens op de A7 een motorrijder stilstaan op een 'onlogische' plek, ik was zelf op de motor en stopte.
Ik vroeg of ik hem kon helpen.
Hij antwoordde met: ja door niet te hard te rijden(met een smile)
Het was een incognito motoragent _O-


en gauw doorgereden natuurlijk ;)
 
Ik kan mij nog wel herinneren dat Big Willem in die tijd, helemaal in het begin van de HA zélf op een T500 reed. In de vroege jaren reden de mannen op Japans spul, op Triumphs, Nortons en Laverda's. De Harley's, naar Amerikaans voorbeeld, kwamen pas later. Ik denk dat ze even moesten sparen voor ze zo een duur, exotisch ding konden betalen. O-)
 

full

full
 
met veel moeite mogen bellen bij een van de kakkers bij een rietten dak villa langs de weg en mijn vader gebeld. Wachten, wachten en wachten met mijn motor mijn vriendin en ik.

Shit, zie ik een hele grote groep Hells Angels (Engelen) aankomen en zij stopten nog bij mij ook, "wat is er aan de hand" ik heb pech en kan niet verder zei ik natuurlijk, want dat was zo. "Wij hebben hier in de buurt iemand die je kan helpen en kunnen je daar na toe slepen, heb je daar wat aan?" Nee mijn vader is al onderweg vanuit Amsterdam.

Ja, dat verhaal kan ik me nog wel herinneren. Wil je op een rustige dag die kakkers in die villa in elkaar rammen en nog wat experimenten met rieten daken doen, staat er zo'n figuur met zijn vriendin te janken dat z'n brommer het niet doet.

We hebben het de week daarna afgemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan