Hells Angels

[me="Mad Dog"]denkt dat het weer een regenachtige vrijdag middag is en iedereen verveelt zich een kleine beetje, maar ja, de verhalen van vroeger zijn tenminste droog[/me] :Y :]
 
Das een heel mooi verhaal. Maar ik trek in twijfel of er in 1974 al Angels waren..

Nou, Google maar eens "Rolling Stones Hells Angels".

Dan hebben we het over 1969. Het incident wordt gezien als het einde van het hippietijdperk. Ik kan ondertussen zeggen, vraag maar aan je opa.
 
Had ik al verteld dat ik door 2 dassen vanaf de Flevopolder ook naar 4 houten getrokken ben toen ik met die zelfde k motor weer pech had? dat is minder lang geleden nl 33 jaar.
 
Had ik al verteld dat ik door 2 dassen vanaf de Flevopolder ook naar 4 houten getrokken ben toen ik met die zelfde k motor weer pech had? dat is minder lang geleden nl 33 jaar.

Getrokken is eigenlijk niet het juiste woord, ik werd gesleept door 2 dassen *O*
 
In 1974.... jemig toen was mijn vader nog communist en mijn moeder nog slank :P


In 1974 ....... lag ik als 16 jarige langharige hippie op Pinkpop met een jointje in mijn bek te luisteren naar Fungus, Cockney Rebel, Status Quo, Steeleye Span en Rory Galagher. En mijn 'motor' was nog een Puch brommer met apehanger, en die ging niet stuk..... _O-
Zucht.... dat waren nog tijden ;(
 
In 1974 ....... lag ik als 16 jarige langharige hippie op Pinkpop met een jointje in mijn bek te luisteren naar Fungus, Cockney Rebel, Status Quo, Steeleye Span en Rory Galagher. En mijn 'motor' was nog een Puch brommer met apehanger, en die ging niet stuk..... _O-
Zucht.... dat waren nog tijden ;(

Je vergeet de groene pukkel.
 
wauw wat een verhaal zeg.
Maar dat is niet mis hoor, zo heb ik wel eens een paar angels bij me in de winkel gehad.
Je raad het niet, maar ze praten net als nederlanders. stond er verbaasd bij te kijken :Z :Z :Z

tjonge jonge, waarom vertel je dat hier nu nog na zoveel jaar??

Ik ben gek op antiek
 
Zo stond ik ooit eens lekker naar de Rolling Stones te kijken in Altamont waar de Hells Bengels messen weggaven aan het publiek.
:X
 
Tuurlijk, het is pas 34 jaar geleden en toen reden zij al HD :Y
Even onderzocht voordat ik m´n bek open zou trekken;

de Hells Angels Amsterdam (het eerste charter in nederland) vieren binnenkort hun 30e verjaardag. Dus helaas valt je verhaaltje in de soep *O*
 
straks word de pres van satudarah begraven, daar zullen ze ook wel bij zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan