Hells Angels

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
This is a story

Lang, heel lang geleden, de vorige eeuw omstreeks 1974 reed ik met mijn net gereviseerde Suzuki T500 van Amsterdam naar de camping in 4 houten. Kut en gvd pech bij Naarden-Bussum, weer een gat in een zuiger, met veel moeite mogen bellen bij een van de kakkers bij een rietten dak villa langs de weg en mijn vader gebeld. Wachten, wachten en wachten met mijn motor mijn vriendin en ik.

Shit, zie ik een hele grote groep Hells Angels (Engelen) aankomen en zij stopten nog bij mij ook, "wat is er aan de hand" ik heb pech en kan niet verder zei ik natuurlijk, want dat was zo. "Wij hebben hier in de buurt iemand die je kan helpen en kunnen je daar na toe slepen, heb je daar wat aan?" Nee mijn vader is al onderweg vanuit Amsterdam.

Ongeveer 15 motoren reden daarna door en drie motoren en hun bereiders natuurlijk, ook bleven bij mij wachten tot mij vader arriveerde met een aanhanger, pas daarna en dat was meer dan een 1/2 uur wachten reden deze gabbers ook verder.

Mooi hè, zulke gabbers ;) *O*
 
This is a story

Lang, heel lang geleden, de vorige eeuw omstreeks 1974 reed ik met mijn net gereviseerde Suzuki T500 van Amsterdam naar de camping in 4 houten.

Mooi hè, zulke gabbers ;) *O*
Vroeger, toen de lucht nog vies was :')
 
had je je pa dan niet ff op zn mobieltje kunnen bellen dat het al geregeld was?

Inderdaad, net wat ik dacht, dit had je grote doorbraak in de 1% scene kunnen zijn. Lekker met de Angels aan je bike sleutelen. Kan het nog beter? _O-
 
had je je pa dan niet ff op zn mobieltje kunnen bellen dat het al geregeld was?

Heeft ie gedaan... zelfs nog een foto van (deze is van 1973 overigens.eerste gesprek met een "cellular phone")


full
 
Laatst bewerkt:
Vroeger kon je nog geen CD's branden, je kon je klauwen branden aan de kolenkachel!
Of je kuiten aan de uitlaat van je Kreidler DAT WAS VROEGER :}
 
Ach ja...

Maar goed dat je die motorpech niet kreeg op 19 december 2000.
Dan waren ze waarschijnlijk te druk geweest met het helpen van motorrijders, daar ze toen naar de studio moesten om Barend en Van Dorp op hun bek te slaan. O-)

Wat ik nog tot daar aan toe vind, maar het is naar mijn mening onvergeeflijk om Jan Mulder geen klappen te geven als je de kans hebt. B|

:+
 
This is a story ...

...all about how
My life got flipped-turned upside down
And I liked to take a minute
Just sit right there
I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air

In west Philadelphia born and raised
On the playground was where I spent most of my days
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And all shootin some b-ball outside of the school
When a couple of guys
Who were up to no good
Startin making trouble in my neighborhood
I got in one little fight and my mom got scared
She said 'You're movin' with your auntie and uncle in Bel Air'

I whistled for a cab and when it came near
The license plate said fresh and it had dice in the mirror
If anything I can say this cab is rare
But I thought 'Now forget it' - 'Yo homes to Bel Air'

I pulled up to the house about 7 or 8
And I yelled to the cabbie 'Yo homes smell ya later'
I looked at my kingdom
I was finally there
To sit on my throne as the Prince of Bel Air


©Will Smith
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan