Hellup!!! Waar zit de clignoteur bij eenZX12R ????

sissyboy

Rookie
14 jan 2004
10
0
Kudelstaart
Aloha!

Heb net zo'n Dussault undertail in Canada besteld, ontvangen en gemonteerd. Maar kan die Clignoteur niet vinden !!!!!

Weet iemand waar die zit ???
 
He ouweman, heb jij die undertail toevallig ook via Horeon besteld of zelf laten verschepen ?
Had namelijk ook wel interesse in dat ding onder mn 12.

Ga morgen namelijk zelf even langs Ger om een en ander aan onderdelen te bekijken/bestellen.

Greetz
Don
hier ff de ouweman op de sign in van mys
ja heb hem zelf over laten komen uit can maar ik weet dat ger het nu ook via ttl motoren doet
als ik soms wat mee moet nemen bij ttl vandaan moet je het maar zeggen ik ben er de heleweek , in roosendaal
greetz Kees Ouweman
 
Hoi Don ik dacht rond de 100 euro , het orginele verwisselen is nogal wat werk ( zit gelijmt met hotmelt lijm , maar ik heb uit gevonden als je je achterlicht in de oven doet op de laagste stand dan kan je de een zo lostrekken en de andere er gelijk op zetten , is hij gelijk weer waterdicht , was bij mij ff klooien maar toen dacht ik aan de oven en dat werkt prima , maar ger kan ook alles inbouwen , op het internet kan je de beschrijving downloaden!! mocht het niet lukken !1 in het weekend ben ik altijd in velserbroek en dat is bij jouw om de hoek , wil je altijd wel ff helpen
Greetz Kees (ouweman)
 
Velserbroek om de hoek ;-) zit in Amsterdam.

Mn collega komt volgende week terug met een powercommander voor mij, dan kunnen alle spullen tegelijk erop. Wil zon taillight wel hebben !
Maar was je nou regelmatig bij die tent waar ze die verkopen ? anders mag je er zeker een meenemen als dat geen probleem is. (anders kan ger die ook bestellen neem ik aan ?)

Ik ben ook regelmatig bij Ger en zeker over zon anderhalve week als al die spullen erop en erin gaan.

hoor het wel van je dan.

gegroet Don
 
Terug
Bovenaan Onderaan