Helm afzetten bij tanken

tuuttuut

Geblokkeerd account
25 jan 2004
24
0
schijndel
Als ik ga tanken, wordt me vaak gevraagd de helm af te zetten.
Ik vind dat ik dat niet hoef te doen.
Er zijn vrouwen met een burka of hoefddoekje, en die zouden dat ook moeten afdoen bij het tanken?
Ben bang dat er dan vragen gesteld gaan worden in de 2e kamer.
Nee, ik zeg gewoon dat het mijn geloofsovertuiging is om in het openbaar de helm op te hebben.
Als de dat niet goed vinden, beschuldig ik ze van discriminatie.
Wat vinden jullie daarvan?
 
beetje geven en nemem
als het aangegeven staat bij de pomp,doe ik het,heb ik haast verontschuldig ik me ervoor dat ik hem ophou
doen ze daar moeilijk over,kom ik er niet weer
 
Er zijn al wat topics over, maar ik heb er schijt aan. Als ik geen zin heb om 'em af te doen dan hou ik 'em op en anders betaal ik toch niet als ze niet willen afrekenen :z
 
Wat ik zeg?

Dat jij te gást bent in een tankshop... en je je helm daar, als je een beetje sociale vaardigheden uit je tenen op kan laten borrelen, best even van die eigenwijze kop kunt trekken :W

En ga anders naar een Tango oid als je daar moeite mee hebt
 
Wat ik zeg?

Dat jij te gást bent in een tankshop... en je je helm daar, als je een beetje sociale vaardigheden uit je tenen op kan laten borrelen, best even van die eigenwijze kop kunt trekken :W

En ga anders naar een Tango oid als je daar moeite mee hebt
:^
[me]Fladder zet standaard zijn helm af tijdens tanken... vinnik veel makkelijker en prettiger. gebruik het tanken namelijk ook als pauze af en toe...
[/me]

en koffie naar binnen gieten via het vizier kan wel... maar is toch niet echt prettig :+
 
Ik niet, hier op het dorp hoeft ook niet, want ze weten wel wie ik ben
Maar aan de snelweg doe ik het wel, opdat ik dat zelf prettiger vindt, en dat heb ik op het dorp niet, want dan ben ik druk.

Die rotgein heb je te danken aan gasten die zonder betalen wegrijden
 
Ik niet, hier op het dorp hoeft ook niet, want ze weten wel wie ik ben
Maar aan de snelweg doe ik het wel, opdat ik dat zelf prettiger vindt, en dat heb ik op het dorp niet, want dan ben ik druk.

Die rotgein heb je te danken aan gasten die zonder betalen wegrijden
:^ , hier in het dorp hoeft het niet, doe het overigens wel als ik toch geen haast heb. Bij andere tankstations doe ik het altijd, deels voor het veiligheidsgevoel van het personeel, zéker als fatsoensnorm.
 
[me]wooter werkt bij een pomp.
[/me]



soms zeg ik er wat van, soms niet.

over het algemeen moeten ze af. Keer een gast gehad die zo'n ijshockey masker ophad en niet af wou doen. Ruzie staan maken, bleek dat ie gewoon zwaar onder invloed was dus maar laten gaan.


En dat gedoe van als ik dat niet wil doe ik dat niet vind ik maar kinderachtig... ik ga toch ook niet zonder broek achter de kassa staan als ik daar zin in heb.
 
Die rotgein heb je te danken aan gasten die zonder betalen wegrijden

En de heren/dames overvallers die de helm als vermomming gebruiken...

Zo'n helm kan heel bedreigend overkomen bij sommigen (ze kunnen onverwachts/onopgemerkt binnen komen lopen of ineens de hoek omkomen). Ik heb zelf 2 jaar bij een tankstation gewerkt, en snap waarom ze het vragen. Zelf heb ik een systeemhelm waarvan ik de kin omhoog zet of gewoon af doe bij het tanken. En daarbij heb je van die eikels die met hun helm er oordoppen niet verstaan wat je vraagt of zegt en er ook dan niet aan denken de helm af te zetten...
 
Ik doe het altijd. Ik probeer anderen te behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden.
 
Lekker naief, maar ik DENK er niet eens aan om 'm af te zetten. Kom al jaren bij dezelfde pomp en die maken er ook geen probleem van. Als het gevraagd werd, zou ik het zonder problemen doen. Kan me wel voorstellen dat het bedreigend oogt trouwens......
 
Hou m'n helm 9 van de 10 keer op. Nog nooit gehad dat er werd gevraagd of ik hem af wilde zetten, maar zou het dan wel gewoon doen.
 
En de heren/dames overvallers die de helm als vermomming gebruiken...

Zo'n helm kan heel bedreigend overkomen bij sommigen (ze kunnen onverwachts/onopgemerkt binnen komen lopen of ineens de hoek omkomen). Ik heb zelf 2 jaar bij een tankstation gewerkt, en snap waarom ze het vragen. Zelf heb ik een systeemhelm waarvan ik de kin omhoog zet of gewoon af doe bij het tanken. En daarbij heb je van die eikels die met hun helm er oordoppen niet verstaan wat je vraagt of zegt en er ook dan niet aan denken de helm af te zetten...

Ik vind een burka bedreigend overkomen.
Ook vind ik mannen met een lange jurk aan bedreigend overkomen.
Of mensen met tattoo's en mensen met een zonnebril.
Of mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk met zonnebril op en tattoo's en lange jurk aan, ga zo maar door.
Dan vind ik een motorrijder met helm op er helemaal niet bedreigend uitzien.
 
het is toch algemeen bekend dat mensen met een helm op heel aantrekkelijk zijn... dan moet je hem juist afzetten als je gaat afrekenen (als er een meisje achter de kassa staat). Ze is wel altijd zenuwachtig als ik kom afrekenen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan