Helm afzetten bij tanken

Klinkt wel leuk dit alles maar zo lust ik er nog wel een paar...

Ïk ben soldaat en trapte op een landmijn. Ik mis nu een been (mazzel gehad) moet ik nu bang zijn voor landmijnen? Polletje opzetten voor het antwoord? ;)

Greetz


Een beetje slimme soldaat is al bang voor landmijnen vóór hij erop trapt. Bovendien is deze angst wel degelijk reëel. :Y
 
Ik zet mijn helm niet af, ik kom daar om te tanken en te betalen, niet om die pompbediende op zijn/haar bek te zoenen.
 
Ver voordat ik bij de ingangsdeur arriveer zorg ik dat mijn vizier wagenwijd open heb staan.
Voordat ik bij de kassa ben , heb ik zichtbaar mijn portemonnaie in mijn hand.
Als het de pompbediende nog niet aan staat en moeilijk wil doen , dan vraag ik nog een keer vriendelijk of ik af mag rekenen a.u.b.
Daarna word de tankvulling desgewenst gratis. :}
 
Je zou ook als je weer een nieuwe helm koopt een systeemhelm kunnen aanschaffen. Die kun je omhoog klappen en zo kun je dus toch je helm ophouden, terwijl mensen je gezicht kunnen zien ;)

check!
 
ik heb woensdag voor het eerst getankt met de motor *O*

heb mijn helm keurig afgezet, maar dat kwam meer omdat ik een loopneus had en mijn helm van binnen wou schoonmaken 8-)
 
Ik stond laatst bij de BP pomp langs de A7 (afslag Hoorn). Ik kwam 's avonds om 00:30 van mijn werk en wou even tanken, wat doe je anders bij de pomp :?
Tot mijn grote verbazing ging die $%&%@ pomp niet aan! Of ik mijn helm even binnen :( wou afgeven voordat ik ging tanken, werd er over de speaker gezegt.
Na wat gebaren met mijn armen gemaakt te hebben kwam de benzinepomp toch vrij. Binnen even verhaal halen natuurlijk. Het verhaal was dat 9 v/d 10!! scooter gastjes daar weg reed zonder te betalen. Maar ik ben toch geen scootergastje, zei ik tegen de medewerkster. Ik gaf de pomp toch ook vrij zei ze toen _O-

Nou ja, gelukkig had ze humor, dacht ik maar B|
 
Hoort niet in dit topic thuis denk ik, maar ik gooi 't er toch maar neer..anders moet ik er een topic voor openen..
Net bij de SHELL op de A12 getankt en zag op een poster dat je gratis koffie krijgt bij een volle tank, mooi want ik gooide 'em net vol! *D zoals altijd.. Staat er in kleine letters dat het bij minimaal 25 liter moet zijn, ja..dat lukt dus nooit. Ik liep naar binnen en dacht er nog aan om een brief te schrijven naar SHELL, als motorrijder zit je er altijd naast met zulke acties.. B| Bij het afrekenen vroeg de kassier of ik een bak koffie wilde, waarop ik antwoorde dat ik graag op zijn aanbod wilde ingaan, maar dat me meissie op me zat te wachten (zeikerd he..krijg ik koffie :P). "Dan neem je 'em maar ergens anders", was zijn antwoord en schoof me een muntje toe! ;) "Dat doe ik bij alle motorrijders, een volle tank is een volle tank", zei hij. Klasse kerel.. :}
 
-integraal: af doen

-systeem/jet/potje: vizier open

zelf never nooit geen problemen gehad
 
Hoort niet in dit topic thuis denk ik, maar ik gooi 't er toch maar neer..anders moet ik er een topic voor openen..
Net bij de SHELL op de A12 getankt en zag op een poster dat je gratis koffie krijgt bij een volle tank, mooi want ik gooide 'em net vol! *D zoals altijd.. Staat er in kleine letters dat het bij minimaal 25 liter moet zijn, ja..dat lukt dus nooit. Ik liep naar binnen en dacht er nog aan om een brief te schrijven naar SHELL, als motorrijder zit je er altijd naast met zulke acties.. B| Bij het afrekenen vroeg de kassier of ik een bak koffie wilde, waarop ik antwoorde dat ik graag op zijn aanbod wilde ingaan, maar dat me meissie op me zat te wachten (zeikerd he..krijg ik koffie :P). "Dan neem je 'em maar ergens anders", was zijn antwoord en schoof me een muntje toe! ;) "Dat doe ik bij alle motorrijders, een volle tank is een volle tank", zei hij. Klasse kerel.. :}

he Arc, check je email/messages dude!

dennis
 
Liefst hou ik hem op , al die heisa ( een vrouw met lange haren ) om terug alles op zen plooi te krijgen. Maar als het er ergens aanhangt ben ik gewaarschuwd en had ik de keuze om verder door te rijden...
 
Liefst hou ik hem op , al die heisa ( een vrouw met lange haren ) om terug alles op zen plooi te krijgen. Maar als het er ergens aanhangt ben ik gewaarschuwd en had ik de keuze om verder door te rijden...
Er zijn ook mannen met lang haar hoor!!!


En Woman....dit weer niet het goeie topic :+
 
Arckira, je verhaal klopt niet helemaal. Maar als je om 1:00 uur in de morgen nog een mailtje plaatst dan hoeft het eigenlijk ook niet meer te kloppen.

Je wilt een kop koffie bij Shell, omdat ze dat aanbieden. Dan lees je dat het aanbod pas bij 25 liter geldt en je wordt lichterlijk boos. Je wilt ze zelfs schrijven.

Dan krijg je toch nog een bakje gratis omdat de pompbediende een weldenkend mens is.

Sla je het af omdat je meissie zit te wachten.


Je bent boos omdat het weer een van die vele acties is waar de meeste motorrijders altijd naast grijpen.
Acties worden altijd betaald door de winst op de benzine, iedereen betaald dus mee. OOk de motorrijder dus, al kan die nagenoeg nooit profiteren van de acties.
 
Hoort niet in dit topic thuis denk ik, maar ik gooi 't er toch maar neer..anders moet ik er een topic voor openen..
Net bij de SHELL op de A12 getankt en zag op een poster dat je gratis koffie krijgt bij een volle tank, mooi want ik gooide 'em net vol! *D zoals altijd.. Staat er in kleine letters dat het bij minimaal 25 liter moet zijn, ja..dat lukt dus nooit. Ik liep naar binnen en dacht er nog aan om een brief te schrijven naar SHELL, als motorrijder zit je er altijd naast met zulke acties.. B| Bij het afrekenen vroeg de kassier of ik een bak koffie wilde, waarop ik antwoorde dat ik graag op zijn aanbod wilde ingaan, maar dat me meissie op me zat te wachten (zeikerd he..krijg ik koffie :P). "Dan neem je 'em maar ergens anders", was zijn antwoord en schoof me een muntje toe! ;) "Dat doe ik bij alle motorrijders, een volle tank is een volle tank", zei hij. Klasse kerel.. :}
Wanneer kom je bij mij koffie drinken dan? Bij mij zijn ze altijd gratis O-)

:P
 
Laat hem meestal op, uit ik-wil-weer-snel-weg-en-mijn-kapsel-moet-blijven-zitten overwegingen.
Maar afzetten is op verzoek geen enkel probleem.
 
Ik zet mijn helm af. Zou het zelf heel vervelend vinden als kassiere om mensen met integraalhelm op binnen te krijgen.

Maar om eerlijk te zijn rij ik liefst even naar de pinpomp, geen gedoe en goedkoper. Vooral fijn als je een tanktas met waardevolle spullen als sleutels, zonnebril ed bij je hebt. Die laat ik liever niet onbeheerd achter op de motor, maar het eraf halen en erop zetten is ook niet erg handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan