helm bestellen bij louis.de

Spidi Gonzalez

Die hard MF'er
25 okt 2002
865
1
Als ik een helm bestel bij louis.de, kan ik dat dan gewoon overschrijven? En moet ik dat van te voren doen of krijg je een acceptgiro?

En als die helm nou toevallig toch niet past :z , kan ik hem dan een beetje makkelijk terugsturen?

Ik vraag dit, omdat het ongeveer 200,- scheelt in vergelijking bij een andere motorzaak (motoport)
 
Ik heb een Louis card, en bij mijn beste weten accepteren ze alleen creditkaart.

Ik raad iedereen overigens af om een helm te bestellen uit een boekje. De kans dat 'ie niet past is te groot. Maak er een leuk uitstapje van, en ga lekker naar Louis in Essen of zo :)
 
Ik heb em al gepast bij motoport }) zelfde maat enz, maar je weet het nooit he :z
En ff naar duitsland gaan is ook niet zomaar gedaan, ik woon nl in de kop van noord holland en ik heb me motorijbewijs ook nog nie '(
 
Voouuit betalen (dus via overschrijvingskaart) is ook mogelijk naar mijn weten...credit-kaart is handiger. Hoe het zit met terugsturen weet ik nie. Heb ook mijn helm vorige week bij louis gekocht (schuberth-concept) met 100 euro prijsverschil hier in NL. Zat alleen een heel licht krasje op de zijkant die je eigenlijk alleen ziet als je um tegen het licht houdt. Is het risico van online bestellen. Kan ik mee leven (met moeite wel te verstaan). Ben een mierenn***** wat dat betreft :) ...Krasjes komen er zowieso wel op he (vroeger of later). Prima zaak louis...kan je um van harte aanbevelen
 
Pasgeleden heb ik bij Louis.de een Schuberth Concept besteld. Scheelde idd veel pegels! *D Van tevoren had ik bij diverse motorzaken even gepast voor de juiste maat.

Echter, ik heb na drie weken tevergeefs wachten wel even met ze moeten bellen omdat mijn order via internet blijkbaar niet was doorgekomen. Helm is betaald met creditcard en is inmiddels binnen (1 week na het telefoontje).
 
ik ben net lid van MF en weet niet wat louis is of waar het is kan iemand mij dat vertellen aangezien ik een nieuwe helm wil kopen die best prijzig is namelijk de ROOf Boxer
 
ik ben net lid van MF en weet niet wat louis is of waar het is kan iemand mij dat vertellen aangezien ik een nieuwe helm wil kopen die best prijzig is namelijk de ROOf Boxer
louis.de is een bedrijf dat op internet(ook in winkels in duitsland) zo'n beetje alles verkoopt dat met motoren te maken heeft. Tegen zeer gereduceerde prijs :) . Het enige nadeel is alleen wel dat je met je creditcard moet betalen of vooruit moet betalen
 
Terug
Bovenaan Onderaan