Helm grote maat 64-65-66 te koop gevraagd

Herbie1971

Rookie
26 mrt 2006
1
0
Oldenzaal
Hallo,

Ik ben op zoek naar een grote helm.
Het liefst een in de maten 64-65-of 66
Graag alles aanbieden met vermelding van de prijs en adres

Met vriendelijke groet,

Herbert Kuipers
 
Herbert,

Ik denk niet dat je veel reacties gaat krijgen want helmen in die maat zijn haast niet te krijgen. De enige maat 65 die ik heb kunnen vinden is de BMW System 5 systeemhelm en die is erg duur. Maat 66 ben ik nog nooit tegengekomen, maar goed ik kijk ook alleen naar systeemhelmen.
 
www.termaatmotoren.nl

Arai Signet/GT, een hele goede helm die ze op maat maken, de XXXL is maatje 65/66, maar deze kost gewoon een dikke 500 euro(595 bruto).

Termaat had ook nog een el-cheapo chinees merk, voor een goede 100 euro was je dan klaar, maar die pot zat echt voor geen meter, vandaar dat ik toch maar voor de dure arai ben gegaan.

Deze Arai word evt aangepast aan je hoofd, dus een goed passende helm is voor jou ook nog wel te koop.

:)

Andere dealers hebben ook arai en kunnen ook gewoon leveren,alleen heeft termaat nog verschillende kleuren op voorraad, en de "gewone" dealers kunnen nog maar 2 kleuren bestellen


Herbert,

Ik denk niet dat je veel reacties gaat krijgen want helmen in die maat zijn haast niet te krijgen. De enige maat 65 die ik heb kunnen vinden is de BMW System 5 systeemhelm en die is erg duur. Maat 66 ben ik nog nooit tegengekomen, maar goed ik kijk ook alleen naar systeemhelmen.

Wel dus... })

Ik zie dus nu dat ARAI de Signet/GT pas uit het assortiment heeft gehaald, en dit was de enigste helm van arai die ook in XXXL verkrijgbaar was, dus dat word opschieten!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan