Helm HJC AC11

b0r

Rookie
7 jul 2004
16
0
Eindhoven
Laatst was ik voor een helm kijken en de HJC ac 11 leek me een leuke helm. Ik las dat de ac 10 nogal gehorig is bij hoge snelheden. Is dit probleem bij de ac 11 opgelost. Heeft er iemand ervaring met de ac 11, en is 279 euro voor deze helm een goede prijs.
 
Ik heb de AC11 sinds een week of 2. Ik vind het een erg fijn helmpje. Ik kan helaas alleen niet vergelijken tussen de AC10 en AC11.

Het lawaai vind ik wel redelijk meevallen, in tegenstelling tot mijn leshelm (brakke HJC...), maar dat is wel logisch. Ik ga wel binnenkort oordoppen laten aanmeten, maar dat is altijd aan te raden, ongeacht welke helm.

Ik zou zeggen, ga er een keer mee proefrijden (als dat mogelijk is). Ikzelf ben er dus erg tevreden over (FogCity of Pinlock o.i.d. is wel aan te raden).

De prijs is ook wel redelijk. Standaardprijs is dacht ik iets van 310-320 euro. Ik heb 'm voor € 260 meegekregen, maar dat was in Duitsland. Denk dat het een nette prijs is.

Veel succes met je keuze!
 
ik heb de ac11 geloof ik Zeke staat achterop
kheb geen ervaring met de ac10
ac11 heeft 2 ventilatie dingen op kaak hoogte
alletwee de schuifjes zijn bij mij dr af bleef ergens achter hangen en kapot
en hij beschadigd fucking snel
dr zijn bij mij al tig happen uit per ongeluk ergens tegen aan gestoten en weer een stukkie weg
mn volgende helm wordt in elk geval geen hjc
misschien AGV
 
alletwee de schuifjes zijn bij mij dr af bleef ergens achter hangen en kapot
en hij beschadigd fucking snel
dr zijn bij mij al tig happen uit per ongeluk ergens tegen aan gestoten en weer een stukkie weg
Da's niet goed hoor :P Ik weet niet wat jij allemaal met je helm doet, maare.. mijne leeft nog ;) (hopelijk lang en gelukkig :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan