Helm Hjc cs-12N Mt. S

Status
Niet open voor verdere reacties.

BanditManiac

MF veteraan
3 jun 2007
2.621
0
Utrecht
Te koop;

Grijs/zwart/witte HJC helm

type CS-12N

Maat S (56cm)

- Thermo composiet buitenschaal
- Snelsluiting
- uitneembare voering
- Ventilatiesysteem
- helder vizier

Alleen gedragen tijdens de eerste rijlessen, daarna een helm met zonnevizier gekocht ;)

Foto-3BYO86RS.jpg


Foto-MU6PDCXG.jpg


Foto-DVIPCZYK.jpg
 
word hem niet, voor 2 tientjes minder koop je een splik splinter nieuwe helm: Probiker® X4 BLACK

als er nog wat getoverd kan worden met de prijs, dan hoor ik het graag.
:D
 
word hem niet, voor 2 tientjes minder koop je een splik splinter nieuwe helm: Probiker® X4 BLACK

als er nog wat getoverd kan worden met de prijs, dan hoor ik het graag.
:D


Ik zou voor deze prijs toch gewoon voor de HJC gaan, alleen al omdat je in deze meer plek hebt voor je kin. Ik heb ook 2 helmen, een HJC (FG-15) en een helm die ik gratis bij mijn lessenpakket kreeg. Die gratis gebruik ik nu bij mijn lessen omdat die opzich ook wel goed zit, maar hetgeen waar ik mij wel elke keer aan erger is dat ik zo weinig plek heb bij mijn kin in tegenstelling tot de HJC. Als ik nu mijn mond open doe, al is het maar een beetje, zit ik al snel met mijn kin tegen de helm. Dit ga je wsl ook met die probiker hebben.


Als je dit niks boeit moet je t natuurlijk zelf weten ;)
 
zelf zou ik me daar ook aan ergeren ja, maar ik heb een schuberth S1 en die zit mij gewoon perfect.
wat ik zoek is een helmpje voor de vriendin (met een heel klein koppie) die sporadisch een keer achter op wil. de helm moet natuurlijk niet al te comfortabel zitten, want dan wil ze misschien vaker mee ;)
 
Tsja, als ik moest kiezen tussen Probiker of HJC dan zou ik het wel weten.... ;)

We zakken in prijs....voor 40 euro mag ie weg :+
 
Ik kan die probiker helm trouwens alleen mr vinden voor 40 euries, niet voor 30...

En ja, ik zou t ook wel weten als ik moest kiezen tussen HJC of probiker :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan